Thursday 3 September 2009

Keddi élménybeszámoló -csütörtökön... :D

Hát ma jutottam el odáig, hogy meg tudjon születni ez a bejegyzés, de végre itt van. :) Kezdhetném a hétfői nappal is, mert az is remek volt, csupa szuper emberkével emailezhettem, beszereztem pár varráshoz szükséges dolgot, vásároltak nálam Meskán, a bugyros táskának úgy tűnik, sikere volt... most mindent nem írok le részletesen, különben sosem végzek, az érintettek pedig talán magukra ismernek, ezúton is köszönöm szépen! :)

Szóval kedd reggel pedig elindultam imádott városomba, Budapestre :)


Először találkoztam Kingával és a kisfiával, Simivel. A találka pedig azért jött létre, mert Kinga egy hordozókendő maradék anyagából szeretett volna Magának egy táskát. És engem bízott meg a feladattal! Ez a gyönyörű anyag vár most arra, hogy új életre keljen egy táska formájában -méghozzá általam :) szuper :)

A következő találkozóm Kwanderával volt -elhozta nekem a csodás anyagokat, amikre pályáztam kb egy hete :) Na szóval csudajó darabokhoz jutottam, köszönöm szépen! Ezért sem volt már tegnap időm megírni ezt a bejegyzést, mert Anyával szétszedtük a könyvet -nem bírtam várni vele :)
A felső rózsaszín, virágos, csíkos a kedvencem, attól tartok, nem is merek majd mihez kezdeni vele, nehogy elpocsékoljam...
Ja, az anyagok alatt látható holdak pedig az én szerény ajándékaim. Apróságok ugyan, de jó sok lelkesedéssel készültek, hiszen nagyon kíváncsi voltam Melindára, a szandáljait már régóta imádom :)
Az utolsó pesti utam pedig Dórához vitt. Vele egyszer már találkoztam, jó volt ismét :) Csereberéltünk: én adtam az elefántot, és kaptam érte egy meglepi-láncot. Ilyenem sosem volt még, és totál beleszerelmesedtem :) gyönyörűséges... Izgultam, mert nagyon finnyás egy ízlésem van, és Dóra annyira ráhibázott, hogy ezt a zöldet mennyire szeretem, hogy az elképesztő :))
aztán vittem még igen... egy kis karácsonyi díszt... :) Dóra a 'meósom', úgyhogy Neki megmutattam, amit eddig a blogon nem (és most is csak ennyit :) ), hát szóval ilyesmi karácsonyi díszekben gondolkozom, remélem, tetszik... :)
Ja és Dóra rendelt nekem ékszerláncot, végzáró elemeket stb, ugyanis még mindig kísérletezgetek, de erről majd később, ha már lesz mutogatnivaló is :)
Valamiről akartam még írni, de most nem jut eszembe, és így is hosszúra nyúlt bejegyzés lett ez, még meguntok... :)
Köszönöm szépen Mindenkinek, aki az utóbbi napjaim bearanyozta!! Általában vidám vagyok, de még egy-két lapáttal mindig jól jön :)

10 comments:

kinga said...

áááá, beleszerettem a kis sárga szütyibe :)))

toritextil said...

:))) Lilla, Dóra kislánya katica-imádó, azt hiszem, Neki is tetszett :)

lillaanya said...

Nemadjuk :)))))
Mi is köszönünk mindent! Puszi

toritextil said...

:))))
Remélem, találkozunk még a közeljövőben!
Holnap Apához is felveszem a láncot ám :) Meg viszem Szegedre :))

Könyvészet said...

ez még nem vág ide egyáltalán, de szerdán volt szerencsém látni az üvegablakodat szegeden :)))
(naponta többszázan látják, de én még csak most voltam ott másodszor :)

toritextil said...

komolyan?!? :)) mit csináltál ott? (én még nem láttam beszerelve... :S)

Könyvészet said...

hát beiratkoztam :) hogyhogy nem láttad? akkor ott nem voltam benne biztos, hogy az a tied, amelyik rémlett, gondoltam itt most jól megnézem :)

toritextil said...

nahát, mit fogsz ott tanulni? levelezőn?
a beszerelés napján nemigen jutottam volna másként haza, csak ha rohanok egyet Pest felé, a szerelők meg késtek, úgyhogy én épp lemaradtam. múlt hétfőn pedig, mikor végre arra jártam, egyszerűen elfelejtettem... :S :D

vidvandre said...

óó, ez pech... jól mutatnak nagyon :)
igen, levelezőre megyek, mesterképzésre, nem akartam az eltén maradni, remélem lesz különbség :)

írok mailt ezzel kapcsolatban, remélem nem veszed zaklatásnak :)

toritextil said...

tegnap viszont végre láttam :)) és ha minden igaz, jövő szombaton lesz az átadó, és azon is részt tudok venni :)))

hát majd kiderül... :)

az e-mailt pedig várom :))