Saturday 31 October 2009

'Tinti' cuccai :))

Hogy ma se maradjanak kép nélkül kedves, kitartó olvasóim, eszembe jutott, hogy összegyűjtöm, Húgom tőlem származó cuccait, hiszen van, ami sehol sem volt még látható. Az övtásit és a nyakláncot ugyan itt már mutattam, a szütyit pedig eredetileg Meskára töltöttem, de olyan jól mutat így együtt, hogy meg kellett örökítenem :))
Az jutott még eszembe, hogy lehet, hogy az a piros nem kivehető, de muszáj volt így fordítanom, hogy minden látsszon. Szóval az egy mellény :) A szabásmintát én szerkesztgettem, az alapot Anya varrta, a mintákat pedig én :)


ja, a fotó sajnos rémesen sikerült, nem tudom, mi lelt... :/ :)

2 comments:

Timi said...

Minden tetszik nálad, nem tudok egyet kiemelni. Beleszerettem a munkáidba! :))

toritextil said...

de aranyos vagy, nagyon köszönöm!! :)