Saturday 21 November 2009

Néhány dolog

Tegnap elkészült egy koszorú. Kb augusztusban álltam neki... :) Kaptam ugyanis még a nyáron sokféle szép bútorvásznat, hát ezt varrtam cserébe. Húgom segített még, hiszen a fonatokat belülről varrom össze, ezeket ki kell fordítani, és olyan pántkifordító bigyót (mi a hivatalos neve?) még nem sikerült beszereznem. De tippet szívesen vennék, hol lehet ilyenre lelni, és mennyibe kerül?





















Aztán: hát amint ráakadtam, rá is jöttem, hogy az én életem nem múlhat el egy Eszterdától származó baba nélkül :) ezúton is köszönöm ezt a gyönyörűséget!! tudom, tudom, nem vagyok kislány, de gyermeki lelkemnek szüksége volt egy ilyenre, arról nem is beszélve, hogy előbb-utóbb lesz egy olyanom, aki majd tud játszani Vele :)




















Ezeket a remek dolgokat pedig Édesanyámtól és Húgomtól kaptam. Kár, hogy idén már nem valószínű, hogy tudok belőlük dolgozni, de hát azt hiszem, megvárnak :) ötleteim már vannak :)) (egyébként névnapomra kaptam őket, csak nem akartam írni, hogy volt, ugyanis a baris eset épp aznap történt) Na de szóval a lényeg, hogy varrni akaroooook (de most tanulnom is kell, no meg rajzolnom sokat) :)


9 comments:

Jandó said...

A koszorú gyönyörű. De nagyon. Eszterda babái nekem is tetszenek, már néztem máskor is őket. De jó, hogy neked már van :). A jó kis ajándékaidból meg kíváncsi vagyok, hogy mik készülnek majd.

orsolya vanessza kiss said...

Gyönyörű babáját választottad!!!

CSodás színvilága van.

Bár én is szinte mindegyiktől el vagyok ragadtatva :)


Ui.: Viccelsz?? 33 éves vagyok, és nemrég kaptam rá a babákra :))) haha.

toritextil said...

Jandó, köszönöm! Annak ellenére, hogy nem az én színvilágom, a végére kicsit én is beleszerettem :)
A baba tényleg kihagyhatatlan volt, amúgy is ritkán költök magamra, gondoltam, Vele nem váhatok :)
Januárban pedig remélem, tudok már mit mutatni ezekből..

Anaisz! Ó tudom, nekem is mind tetszik, de azért az őszi angyala volt a kedvenc, úgyhogy olyasmi kellett mindenképp :)
Örülök, hogy nem csak én vagyok egy "kicsit" még mindig gyerek :)

Ili said...

Gyönyörű a koszorúd.
Sajnos az ajándékodról készült kép nem ért el a blogomig. Szoktam így járni másokkal is.
Ja és a babád se látom!

toritextil said...

Köszönöm, Ili!

Nem értem én ezeket a blogos képeket... Apukámnál pl szinte semmilyen kép nem jelenk meg semmilyen blogból. különös.
Remélem, azért valahol meg tudod nézni az így elmaradt képeket :)

inecsg said...

A Török utcai varrógép szaküzletben Clover márkájú cuccokat tudsz rendelni. A manus nagyon rendes, meghozza gyorsan.

eszterda said...

Viki Drága! Tovább ra is gyönyörködöm a dolgaidban, csodaszép színei vannak a koszorúnak! A babát pedig nagy öröm viszontlátni! Olyan kedvesek vagytok mind, én is köszönöm a hozzászólásaitokat!
üdv az esős, ködös Győrből!!! Eszter

toritextil said...

Gabi, a tippet nagyon köszönöm, a kérdés már csak, hogy melyik városban?? :D

Eszter, köszönöm a dicséretet, és örülök, ha örömet szereztem :) (a képet pedig nem felejtettem ám el, csak keresem a tökéletes alkalmat... :) )
ma mindenütt esős és ködös volt szerintem, legalábbis Kanizsától Szegedig biztos :/

inecsg said...

Bocs, Szegeden. :-)