Monday 15 November 2010

És még valami mára:

Regisztráltam a Fehérollóra, konkrétan itt vagyok én elérhető, ha valaki nem igazodna el az oldalon elsőre - nekem legalábbis beletelt jó pár percbe, mire átláttam :)
Igazából fogalmam sincs, hogyan álljak az hozzá, talán nem is nekem való a 170 000-es ruhák mellett, de gondoltam, egy próbát megér :) Legalábbis a regisztráció, aztán 1 órán belül megkaptam a 3 jóváhagyást, úgyhogy azért ez már fél siker, hogy egyáltalán hagynak ott érvényesülni :)))

Na de szóval véleményeket várok, ki mit hallott/tud az oldalról?!

4 comments:

Erika said...

Hát egy ideje én is gondolkozom azon regisztráljak.
Amúgy tetszik az oldal, és örülök neki, hogy te is ott vagy.

toritextil said...

köszi :) kíváncsi vagyok, mi lesz az oldalból

Shushanna said...

Kíváncsi vagyok én is, egy ideje figyelgetem. Ha nem megyek el tanítani, elképzelhető, hogy megjelenek ott én is. De nem az eddig megmutatott oldalamról... legalábbis nem csak... na de egyelőre pszt!:)
Gratulálok és sok sikert!

toritextil said...

hűha, kíváncsian várom!!! merthogy jelenj csak meg ott is, ha mész tanítani, akkor is :))