Saturday 2 July 2011

Tamás szülinapjára

Szóval Tamásomnak születésnapja volt nemrég. Valami hasznosat akartam Neki adni, és valami olyat, amit én készítek. A papírjai folyton kallódtak, irattartója sem volt sose kéznél, úgyhogy füzetborítót szerettem volna Neki. Dehát fiúsban nem olyan egyszerű.. Ha fiúknak tervezek valamit, először mindig sötétebb színek jutnak eszembe (nem mintha nem használnék szívesen narancsot pl, de hát nem olyan sok bevállalós fiút ismerek :) ), de Tamás jobban szereti a világos színeket (noha ruhában Ő is sötétebbeket választ - ki érti ezt? :) ). Ja és kockásat akartam, olyan az övtáskája, a hátitáskája, a párnája is, amiket én készítettem. De most nem találtam szép kockás anyagot.. így hát 'csináltam' :) Az egész mappát elég macerás lett volna bevonalkázni (még ennyit is az volt), úgyhogy betoldottam egy darabot, csak az mintás.

No és a záródást kellett még megoldani - szalagos mégsem lehetett :D Így egy kis újítás: gumis. Duplán, mert vékony a gumi. Aztán meglátjuk pár hét használat után, tartós-e :)

Ja és, hogy mit is tart benne? Konyhaterveket és trx-es anyagokat, edzésterveket. Aztán amelyikből előbb több lesz, azé lesz a füzet. A másiknak meg majd varrok egy újat :)






Ja és természetesen, hogy az ajándékom ne legyen tökéletes: nem sikerült elsőre jól lyukasztanom, az A4-eseknél mindig hibázok... :S :D Szóval nem direkt vannak dupla lyukak, hanem ilyen kuka vagyok :)) Dehát ugye a nylonokon is több lyuk van.. ;)

No comments: