Wednesday 21 September 2011

Azzaph és én







Szóval azzaph egy Zsófi nevű leányzó, akit a Meskáról esetleg ismerhettek már. Bár most nincs nagyon jelen ott, viszont elindította a blogját és a facebook-oldalát. A mi kapcsolatunk egy rendelésével kezdődött, ha jól emlékszem (de javíts ki, Zsófi, ha nem így van :) ), majd én kaptam Tőle anyagokat, kiűzőt, aztán így érett a mi kapcsolatunk most már egy közös projectté, a tűnemezeléssel díszített övtáskák felé. Íme itt az első darab, amit sajnos előbb az Ő, majd pedig az én lustaságom miatt (jó páros vagyunk.. :) ) csak most mutatok, holott én már hetek óta hordom, néhányatok már előbb látta élőben, mint, hogy most kiteszem :) Viszont így legalább le tudom írni a tapasztalatot is, miszerint bírja a gyűrődést, ugyanis én aztán minden egyes nap strapálom szegényt :))

4 comments:

sesame said...

Nekem nagyon tetszik! :)

toritextil said...

köszönjük szépen :)

inecsg said...

Nagyon jól sikerült!

toritextil said...

köszönjük :)