Monday 27 September 2010

Kerítés-kiállítás és és egy kis újdonság

Szombaton megesett a kerítés-kiállítás - és azt hiszem, állíthatom, hogy sajnálhatja, aki kihagyta! Nem voltunk ugyan többszázan vagy ilyesmi, de a jó emberek aránya olyan magas volt ebben a kis közösségben, hogy én a következőket tapasztaltam: sok kedves ember, új arcok, még több alkotás, rengeteg mosoly, dicséretek, lehetőségek, festmények, grafikák, szobrok, fafaragás, fincsi sütemény, ó és persze szép időt kaptunk mindehhez :) Köszönet a lehetőségért elsősorban Áginak, a szervezőt azt hiszem, hiába írom ide, linket úgysem tudok csatolni. Egy szó, mint száz, szuper volt :))))
ja és néhány kép a facebookon annak, akit érdekel


És amivel ott 'debütáltam':

Ezekért a kitűzőkért hálás lehetek Anyukámnak és a mosógépünknek, ugyanis Anya túrt egy sálat, ami nem bírta a mosást, ettől pedig annyira összegyógyult, hogy csudajó vastag, nem bomló anyaggá vált, ami sálként már nem igazán funkcionált volna, nekem viszont tökéletes, mert a színe és a textúrája szerintem gyönyörű :))

És egy újabb láncocska is:
Azért, hogy neki is legyen története: még rég kiszabtam a barna filcet és rávarrtam a virágot. De valahogy nem találtam a megfelelő befejezést neki, azt tudtam, hogy kitűző lesz.. Na így aztán kitaláltam, hogy menjen még egy réteg sárga alapnak, rávarrtam a címkét is. Még mindig nem volt tökéletes. Így a sárga körből virágot vágtam. És itt jött a bibi: kilógott a címke a szirmok között - amilyen lökött vagyok, ezzel nem számoltam :D na így lett ő láncon inkább, hogy a címkét talán kicsit eltakarja a szerelőpálca és a gyöngyök - remélem, legalábbis, hogy nem feltűnő :)

Na de már megint sokat szövegelek, vissza is térek a megrendelésekhez, és remélem, hogy újra kisüt a nap :)

8 comments:

Unknown said...

Én nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, de egy nagyon fontos családi banzájon voltam, miszerint az anyukám 60 éves szülinapját ünnepeltük. :-)

PunkyJazz said...

Bevallom őszintén, hogy nem számítottam ekkora érdeklődésre a kiállítással kapcsolatban, mert nem volt rendesen meghirdetve, viszont ennek ellenére szerintem is nagyon jól sikerült! Mindenképp lesz folytatása :)
Köszi, hogy írtál róla! :)

[csé:jé] said...

Biztos nagyon jó lehetett, sajnálom, hogy nem tudtam elmenni...
Tetszenek az új ékszereid!

toritextil said...

Marcsi, ilyen indokkal elnézhető :))

Ági, várom a folytatást - remélem, nem csak 1 év múlva lesz :)

Judit, köszönöm :))

DoRcY said...

Nagyon tetszenek! Édesek ezek a pici virágok! :)

toritextil said...

Köszönöm, Dorcy :) viszont nem olyan picik ám.. épp azért fotóztam a kezem mellett, hogy látsszon a méret, és most látom, hogy nagyon arénytalan lett... :S ilyen az én formám :D igazából 7-8 cetni az átmérőjük

sesame said...

Én is szívesen elmentem volna! :)Nagyon szépek a virágaid! :)

toritextil said...

Neked más dolgod van most - gondolom :) és köszönöm :)