Saturday 26 February 2011

Két olyan dolog, amit még sosem varrtam..

Egy macskahordozó.. :) Egy játéktároló átalakítására, megerősítésére kért meg valaki. Kemény dió volt.. A legtöbb helyen kézzel kellett varrni, ami azt jelentette, hogy könyékig elvesztem a dobozban, nem láttam hova bökök, aztán majdnem a végén kiderült, hogy ha így fejezem be, az egyik felén nem lehet rendesen kinyitni, akkor aztán indulhatott a bontás, a végeredménnyel azonban elégedett vagyok :)) A zipzár sem tartozott eredetileg hozzá. Így aztán remélhetőleg tényleg cicabiztos lett :)


A másik ez a sapka volt. Ajándékul egy Leányzó ezt szánja a Húgának, mert a kedvenc animéjében ilyen sapija van valakinek. Ez szerintem igazán kedves ajándék. És egészen jól megküzdöttem a feladattal :)

2 comments:

dyna said...

A macskamobil valami csudajó, szívből gratulálok hozzá, tényleg baromi ügyes vagy. És annyira toritextiles, hát egészen odavagyok.

toritextil said...

köszönöm szépen, Te meg nagyon aranyos vagy :)))