Sunday 5 May 2013

I had a fantastic day.. :)

When I can, I go to the downtown. This is my best hobbi in London now :) Unfortunately I don't have too much time, but on Friday.. At last on Friday I could go there... I adore travelling by tube, watching people, buildings, discovering places, shops.. 

I wanted to see a few markets, exactly three: Camden Lock (this was the best), Covent Garden (this was really good) and Portobello Road (this wasn't so good than I expected). So the best was in Camden - I was there earlier, but now there was an arts and crafts part too :)


This wasn't too big, or maybe just I can't find the whole place. But fortunately I could find some great artists from etsy, and also one of my favourites, andsmile :) We talked a little, but I'm not too confident if I have to use English language (sometimes in Hungarian neither.. :) ), but she was really kind and patient :)
I knew that I need something from her. I like her brooches, because one my favourite motifs are houses, they inspire me. My first treasury was about houses already two years ago, so I love them :) But I wanted to surprise my Tamas too, so now I chose four postcards instead. And of course I can't post them, we put them on the wall :)


postcards from Viktorija and birds by me on our new, yellow wall with a small green lamp :)
képeslapok Viktorijától és madarak tőlem az új, sárga falunkon egy kis zöld lámpával :)

Aaaaand, I got a brooch... That's so cute :)) She didn't know that I love houses, just simply she gave me a brooch :) She takes beautiful photos, I can't take so good, but I wanted to thank her with a similar picture at the brooch's new home :)


this is her picture, cool, isn't it? :)
ez az Ő képe, klassz, nem? :)
and this is mine.. :))
ez pedig az enyém.. :))















Check the news on her facebook-page, if you like her than me :)


Amikor tudok, bemegyek a belvárosba. Ez a legjobb hobbim most Londonban :) Sajnos nincs túl sok időm, de tegnap.. tegnap végre be tudtam menni.. Imádok utazni metróval, nézni embereket, épületeket, felfedezni helyet, boltokat..

Tegnap néhány piacra akartam ellátogatni, egész pontosan erre a háromra: Camden Lock (ez volt a legjobb), Covent Garden (ez nagyon jó volt), Portobello Road (ez viszont nem volt olyan jó, mint amit vártam).
Szóval a legjobb Camdenben volt - itt jártam már korábban, de most volt egy kézműves része is :)


Nem volt túl nagy, vagy talán csak nem találtam meg az egész helyet. De szerencsére megtaláltam néhány nagyszerű művészt az etsyről, és egyet a kedvenceim közül is, andsmile-t :) Beszélgettünk egy kicsit, bár én nem vagyok túl magabiztos, ha az angolt kell használnom (néha magyarul sem :) ), de Ő nagyon kedves és türelmes volt :)
Tudtam, hogy kell nekem valami tőle. Szeretem a kitűzőit, mert az egyik kedvenc motívumaim a házak, inspirálnak engem. Az első szemezgetőm is házakról szólt már két évvel ezelőtt, szóval szeretem őket :) De megakartam lepni Tamásomat is, szóval 4 képeslapot választottam inkább. Persze elpostázni képtelen vagyok, a falra tettük őket :)

Éééés aztán kaptam egy brosst.... Olyan aranyos :)) Nem tudta, hogy imádom a házakat, egyszerűen csak adott nekem egy kitűzőt :) Gyönyörű fotókat készít,én nem tudok olyan jókat, de így akartam megköszönni neki, egy hasonló képpel a bross újotthonában :)

Lessétek meg a facebook-oldalát, ha Ti is megkedveltétek, mint én :)

No comments: