Wednesday 12 August 2009

Másfajta szütyő

Ugyan én még mindig nem úgy csinálom, mint akárki más, de úgy tűnik, ezt a képet most ki lehet nagyítani :)))))))
Csak most meg nem tudom balra igazítani a szöveget, de azt majd megoldom, ha ez most így tényleg működik :D
Ja egyébként a képen látható szütyő az egyik kísérletezésem eredménye. Egy barátnőm szeretett volna egy aprópénzes tartókát magának, hát én meg igyekeztem varrni egyet. 8 cm az átmérője, szóval nem volt könnyű, nem is tökéletes, de majd idővel :) először is szép kör formájúra kellene varrnom is, nem csak szabnom :D
És most még sorközöket sem tudok hagyni... na mindegy, úgy látom, hosszú út áll még előttem, mire egy normálisan kinéző bejegyzést tudok közzétenni... :)

4 comments:

lillaanya said...

Tényleg működik a nagyítás, ügyes vagy! A szütyő nagyon aranyos, imádom :) Biztos sikere lesz a barátnődnél!

toritextil said...

Köszönöm :D csak ez a fránya sorrendezés most meg... jajj, mindig ügyetlenkedem vmit :D

Hát úgy tűnik sikere volt, már a Húga is pályázik egyre :)

kinga said...

Én egyszer egy ilyet veled nagyon szívesen elcserélnék :) Persze csak ha te is bennevagy :)

toritextil said...

Lehet róla szó :) csak még elég kezdetlegesen megy ám! Mikor szeretnél, írj e-mailt, és megbeszéljük a részleteket :)