Wednesday 19 August 2009

Díj :)))

Díjat kaptam -hihetetlen... Nagyon szépen köszönöm, Bejus!


Én pedig szeretném továbbadni:

Dórának, mert véleményem szerint nagyon szép dolgokat alkot, és mert változatosak és sokszínűek a munkái -ami ugye közel áll hozzám :) (bár nem vagyok jártas a gyöngyös világban)

és

Annanettnek, mert irtó helyes dolgokat művelnek, és mert állandó vidámság sugárzik a blogjukból, amit én rendkívül fontosnak tartok (persze lehet, hogy nem ilyenek a lányok, de az eddigi "beszélgetéseinkből" is ezt szűrtem le :) )

4 comments:

lillaanya said...

Köszönöm szépen :)

toritextil said...

Nagyon szívesen :)

pogácsa pajti said...

Hűűűű:)

Köszönjük szépen!:):):):)

Jól gondolod, elég vidám lánykák vagyunk:):):):)

És tényleg köszönjük:):):)

toritextil said...

akkor nagyon örülök :)