Friday 7 August 2009

Rendelés :)

Hétfőn kaptam egy megrendelést Meskán :) A Napvirágos batyu úgy látszik, több emberkének is bejött (más is érdeklődött már felőle) -ahogy a Zöld-pink batyu is (afelől is többen érdeklődtek). Nem is gondoltam volna, hogy épp ez a fazon lesz a nyerő... Mindenesetre hálás vagyok, hogy ennyi pozitív visszajelzés érkezett róluk :))

Na szóval anyagot gyűjtöttem, fotóztam, képet küldtem, szabtam, fotóztam, képet küldtem, varrtam, fotóztam, képet küldtem, és eladtam :))) Úgy tűnt, nagyon tetszik a rendelőnek, de persze várjuk ki a végét, mi lesz, ha a kezébe is foghatja... izgulok :) Nekem nagyon tetszik :) Szerencsére mindig sikerül épp abba beleszeretnem, ami készül, úgyhogy belé is estem :)
egy kis naprafogósításon esett át a motívum :)


és aminek alapján készült

szerintem meg is maradt a hasonlóság, és egész más is lett :) szerencsére a vevővel jól megértettük egymást, úgyhogy a fejemből közben kipattanó új ötleteket is megvalósíthattam :))

No comments: