Saturday 19 June 2010

2 képecske és egy kis ez meg az

MA VÉGRE ELKEZDHETTEM FELHŐTLENÜL ALKOTNI :)))))) Szóval, aki rég rendelt tőlem övtáskát, és idetéved, az most örömködjön kicsit, mert nagyon szépeket szabtam ki :))



De most még jöjjenek olyasmik, amik még itt a blogon nem kerültek bemutatásra:

Egy ilyen neszesszer-féle - a rajz nem az enyém, hanem azé, akié lesz a cumó :) viszont én hímeztem :) (készült már vagy 3 hónapja folyamatosan..)


















Egy övtásit csak feldobnom kellett :) Kezdtem amúgy a szokásos virágaimmal, aztán a megrendelő belelátott egy szörnyecskét, végül Ő lett - tudom, hogy sokan készítettek már szörnyes tásikat, de talán kicsit sajátos lett a virág-szemével :)



















És egy díj Anditól, amit itt is nagyon köszönök szépen!! A 7 pontot most nem írom meg újra, mert nemrég megtettem, aki kíváncsi rá, ide kattintson :) És remélem, nem szakítom meg nagyon a sort, de tovább ismét nem adnám -ennek oka is olvasható a fent említett helyen.



















Hmmm, most tört rám, hogy van egy olyan érzésem, hogy elfelejtettem valamit... ezt nem szeretem.. Lehet, hogy semmi köze a bloghoz és a varráshoz, de ha mégis, akkor bocsánatot kérek attól, akivel kapcsolatban lehet.. az tuti, hogy még nem pótoltam a kommentelmaradásokat mindenkinél, de ez most nem hinném, hogy azért van... remélem, hamar rájövök :)

6 comments:

Cirelin said...

Szuperek lettek, szép a hímzés nagyon és a szörnyes táska is nagyon menő! :D

Unknown said...

Gratulálok a díjhoz!:-)
A lila nessszessszeriiii, nagyon cuki, a színe meg kifejezetten a kedvencem.:-)

toritextil said...

köszönöm szépen :))

fancsila said...

Gratulálok az államvizsgához...
ez a hímzett tatyó nagyon jóóóóó...

Enci said...

én is gratulálok a sikeres államvizsgádhoz, innentől tényleg jöhet a felhőtlen alkotás! és ígérem, most már én is nekiállok a fülidnek, arra valahogy nehezebben találok időt, mint gyöngyöket fűzni memóriadrótra, valahogy arra nehezebben marad erőm, energiám, de most már tényleg nekiállok! :)

toritextil said...

köszi, Fancsila :)

Szia Enci! Ma reggel már én is rakosgattam a kitűződ anyagait, csak aztán megint félre kellett tennem, mert egy határidős megrendeléses csajszi e-mailjére vártam, és épp írt is, úgyhogy most neki kell esnem annak, mert a héten be kéne fejezni, szóval ráérsz, nem kell kapkodni :))