Saturday 28 May 2011

Egy új kitűzőpróba

Nemrég a Gyöngyház nagykerében jártam, és találtam ilyen kitűzőalapot. Vagyis inkább bross, mert nagyon picike, a 100-ashoz lehet viszonyítani, mennyire :) és nekem valahogy attól lesz bross a neve, hogy pirinyó :) De ha valaki tudja a szakszerű megkülönböztetést, ne hallgasson róla :)
Szóval ilyen szitás része van, amit külön lehet díszíteni, és én ezt ki szerettem volna próbálni. Egy réteg vatelint kapott az anyag alá, meg filc hátuljat, bár ez nem látszik. Kicsit hasonló a behúzott gombokhoz, de szerintem érdekes, hogy más ez az alap.



6 comments:

tormacsillus said...

ezt az alapot már én is nézegettem a Gyöngyházban, csak nem voltam biztos benne, h tudnék vele mit kezdeni..de ez nagyon cuki lett:)

zazálea said...

na, most van megint a vicc, mert magam is ezen munkálkodom :o(
mármint EDDIG ezen munkálkodtam.

toritextil said...

Csillus, köszi :) és biztos, Te is tudnál vele mit kezdeni :)

Rita, szerintem ez most már úgyis így marad mindig, van köztünk valami fura hasonlóság, épp ezért nem kell már vele foglalkozni :) de tényleg!

F.Gina said...

Hét elején vettem én is, csak nem a nagykerben, arra nem értem rá :))) De még nem munkálkodtam vele.

zazálea said...

én azt hiszem, mégis kihagyom, nagyon bánom, de kihagyom, jobb a békesség.

toritextil said...

Te tudod, de attól még, hogy az emberek használják ugyanazokat a boltban megvásárolható alapokat, vagy a könyvekben, interneten fellelhető technikákat, stb, úgysem ugyanazt hozzák ki belőlük, ettől még maradhatna békesség.. amúgy pedig nálam is itt állt már egy hete, ha tovább halogattam volna a bejegyzések megírását, lehet, h Te tetted volna ki előbb

Gina, én sima kitűzőalapért mentem, mert abból sok kéne, és ugye ott sokkal olcsóbb, de megint nem volt, pedig legutóbb is azért kértem meg valakit, hogy jöjjön el velem, mert nekem csak kitűző kellett, de az azért nem 3600 Ft-nyi.. ilyen a formám :D kíváncsi vagyok, Te hogyan fogod használni :)