Sunday 8 May 2011

Újra fülik

Egyszerűbb volt minden párnak egy darabját szépen eligazítani a kép elkészítéséig, bár így a hatás kicsit fura lett, mintha nem is lenne párjuk.. De van, bár mostanság tudtommal divat csak az egyik fülbe akasztani fülbevalót :) (nekem épp eléggé aszimmetrikus a fejem amúgy is, úgyhogy én ezt nem próbáltam ki :) )

Egy kicsi mintafüzetnek köszönhetően van néhány kb A5-ös méretű, gyönyörűséges színű bőröm, ezekből válogattam most fülbevalókhoz alapot. A kedvencem, egy napsárga persze pont nem szerepel a képen.. de talán lesz még később is :)
Ja és van közte néhány műbőr is, azokhoz egy kabátból van mentve az anyag :)

Viszont van egy kérdésem megint: kell-e ilyen lógós fülbevalóra szilikon hátsó, szerintetek? Én eddig kevesebb embertől hallottam, hogy fontos nekik, hogy van rajta, de úgy gondoltam, ha már szereztem, akkor inkább teszek rájuk, végülis ártani nem árthat :)

8 comments:

á said...

szerintem kell. vagyis rakj rá, aztán majd ha valakinek nem kell, az nem használja. én személy szerint szeretem, mert az az elvesztős fajta vagyok.

toritextil said...

oké, én is így gondoltam, köszönöm a megerősítést :)

Ágota-Lencsi Művek said...

Szerintem is tegyél rá! Nagyon jók lettek:)

toritextil said...

köszönöm :)

dyna said...

Én sosem adok mellé alapból, mert én magam nem szeretem. De mindig megkérdezem a vevőt, ill. Meskán meg bele van írva a termékleírásba, h jelezze, ha kér mellé szilikonpöcköt, mert szívesen adok.

toritextil said...

ez egy okos megoldás, lehet, hogy legközelebb én is hasonlóképp csinálom (most már nem, mert eleve szerepel a fotón ezeknél a fülbevalóknál)

Anett said...

én szoktam hordani hozzájuk az utóbbi időben, főleg az olyan különleges daraboknál, amit féltek nehogy elhagyjam.... de szerintem nem kell neked hozzá adni.
Én mindig magamnak ráteszem,amelyikre kell.

Kim Mullins said...

Appreciate yoou blogging this