Tuesday 7 June 2011

Mindenféle - nagyon hosszan..

Arra gondoltam, most egyben pótolok jó sok elmaradást.. akinek van kedve, olvasson, akinek nincs, az esetleg fussa át a képeket :)

Előszöris egy kép a Szabad a vásárról:



















A remélni mertnél sokkal jobban éreztem magam, szép időnk volt, jó szomszédok (Makrankáék és Zera bazaar :) ), kedves reggeli segítőm (Piroseper :) ), későbbi Tamásom, néhány ismerős a nap folyamán, sok külföldi, sőt rengeteg :) Velük persze még mindig képtelen vagyok normálisan kommunikálni, mert percekkel később jutnak eszembe a jó gondolatok, hogyan, mit lehetett volna beszélni.. de azért megértettek, azt hiszem, vásároltak, tehát nagy lükeségeket nem mondhattam.. :) Sajnos nincs még elég bátorságom, persze tudásom sem.. Azért regisztráltam pár hete az Etsy-n, de egy esetleges boltnyitás, az egy későbbi akció lesz. Ha gyűjtök előbb önbizalmat, aztán meg tudást :)

Na de vissza a vásárhoz. Via rendelt tőlem egy füzetet, oda jött érte. Azt hiszem, tetszett Neki :)) Én pedig nagyon szerettem varrni, azokban a napokban épp közel állt hozzám ez a finomabb színvilág. (Ma meg éppen feketében, pirosban, szürkében, türkizben, barnában gondolkozom.. ki érti ezt?! :) na persze, nem együtt :) de hamarosan ennek eredményét is láthatjátok :) )















Aztán néhány gondolatot gondoltam, megörökítek a vasárnapomról is. A Szabad a vásáron ugyanis csak szombaton vettem részt, mert már hetek óta egyetlen szabad hétvégénk sem volt, viszont megnézni és elintéznivaló igen, és mivel a következő hétvégéim is zsúfoltak lesznek, mostanra tudtuk besűríteni ezeket a dolgokat. Szóval a Természettudományi Múzeum volt már hónapok óta az egyik cél. Nem titok, hogy utánanéztem, van-e lehetőség ingyen is megtekinteni az állandó kiállítást, sajnos muszáj ezt is szem előtt tartani, ha egyszer van ilyen lehetőség. Minden hónap első vasárnapja a 26 éven aluliak számára ingyenes. Biztos sokan tudtok is róla, sokan ismeritek is, sokatokat talán nem érdekel, de azért én fontosnak tartottam megemlíteni, mert egy nagyon színvonalas múzeumról van szó. Igényesen, játékosan felépítve. A környezet olyan ingergazdag, hogy képtelenség mindent észrevenni, megnézni. Sajnos manapság a múzeum szó hallatán a legtöbben húzzák a szájukat, pedig azok is lehetnek érdekesek, ahol a képek csak egymás mellé vannak függesztve a falon, tehát mondhatni hagyományosak, de egy ilyen, aminek köze nincs a tipikus múzeumokhoz, egy ilyet szerintem érdemes lenne bemutatni minden fiatalnak. Akármilyen érdeklődésű is az illető - én sem vagyok egy nagy biológia- vagy épp földtan-rajongó. És Tamás sem az. Mégis élveztük, és fotóztam, amennyit csak bírtam, mert fotós jegyet azért váltottunk :)

Szóval itt egy kép, egy nem túl jó kép az egyik helyiségről, hogy el tudja kicsit képzelni az is, aki nem járt még ott.















És kettő, ami az én érdeklődésem tárgyát képezi. Én főleg itt is a mintákat, felületeket kerestem, olyanokat, amikből aztán később lehet táplálkozni, azaz mintákat tervezni. A mintatervezési feladatokat szerettem mindig legjobban. Foglalkoztat a gondolat, hogy újra ebben kéne gondolkoznom, de hónapok óta, sőt évek óta csak fotózok, gyűjtök. Azért egyszer talán.. :)































Juj, mennyit locsogtam.. Na mindegy most már, ami még fontos: játék van velem PandArte-nál a masnis táskáért :)
Aztán sok minden van a fejemben, amit mutatni szeretnék itt, varrományt is, mást is, úgyhogy igyekszem kicsit aktívabban jelen lenni :) Igyekszem a rendelésekkel is haladni, az új tervekkel is párhuzamosan, de a hétvégén hazautazom, utána meg Wampozom, úgyhogy kicsit le vagyok amortizálódva, valószínűleg ezért van kedv és kedvetlenség egyszerre, fáradt vagyok.. de ez azért jobbféle fáradtság :)

Ja és azt ki lehet szúrni a vásáros képen, hogy készült kétféle új övtáska-'kollekció' (úgy érzem, még mindig csínján kell bánnom ezzel a szóval), most a kicsit egyszerűbb mintákat kedvelőknek, nem túl zsúfolt, gyöngyös, gombos övtáskák. Ezek képével jövök hamarosan, egy új fülivel, egy kis kiárusítással, egy kis tanítással, zenés dologgal, hímzéssel, tehát tervek azok vannak, amiket remélem, tettek is követni fognak itt a blogon :)

4 comments:

Livia said...

De lökött vagy, persze, hogy tetszik, sőt, imádom!! :))

toritextil said...

akkor jó, köszönöm :)))

Unknown said...

Szia!
Via segítségével jutottam hozzád. Egy övtáskára vágyom, övre húzható telefontokkal...:S. Szerintd valami nőies, szolid, szoknyás, klasszikus öltözékeimhez illőt tudnál csinálni nekem? Magamnak akartam varrni, de ide vágó szakmám dacára nem sikerül:(.. szóval feladom:), és nikább készen vennék, ha valaki vállalja a készítést:). Szerintd?:)

toritextil said...

Szia Szilda!
Szerintem tudnék.. :) legalábbis én ugyan nem vagy se nőies, se fiús, de szerintem az övtáska mindenhez megy. és én szoknyához is hordom :) és épp nemrég kért valaki övre húzható plusz tartót, szóval fejlesztem már :) kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben! (torihair@gmail.com)