Friday 17 June 2011

Zenészeknek, zenekedvelőknek

Ha már egyszer zenés környezetben dolgozom... :) (most miért van aláhúzva megint minden?? pedig nem csináltam semmit, de tényleg! olyan, mintha fontoskodó lennék.... :S na mindegy, hogy ne legyen zavaró, nem írok túl sokat) a lényeg, hogy violinkulcsos, basszuskulcsos és szünetes tolltartók ők. Kismintás béléssel természetesen :)

Velük és övtáskákkal meg még néhány más holmival is várok szeretettel Mindenkit vasárnap a wampon az Erzsébet téren :) (a Deák tér felőli végéhez/elejéhez leszek közelebb a Deák felől érkezve a bal oldalon, ha minden igaz :) )
Akinek pedig van kedve velem pár szót váltani, nyugodtan szólítson meg, én nagyon örülök Mindenkinek, még ha nehezebben is azonosítom be :) (mindig zűrös a fejem olyankor, mert vagy izgulok, vagy pénzt kell váltani stb.. :) )






5 comments:

H. Mária said...

:))))

GloriArt said...

Ezek is nagyon szépek lettek---mint minden amit készítesz!
Sok sikert a Wampon!-egyszer talán én is eljutok oda-akkor tuti megkereslek!:)

Zizou said...

Hű, de szépek! Úgy szeretem, amikor sokat fotózol le egyszerre. Én, mint tolltartómániás, egyből megláttam a blogomon az oldalsávban, nagyban pedig még jobban elvarázsoltak! :))

Egyszer már én is úgy elmennék, miért mindig azon a vasárnapon van, amikor hazautazom???

Jandó said...

De jó, mind-mind nagyon tetszik. Így együtt meg főleg. Jó ez a sok-sok szín, és mégis annyira egyek.

toritextil said...

Köszönöm szépen, Lányok :)))
Zita, a következő július 17-én lesz ;)