Tuesday 21 June 2011

Pályázat..

Gondoltam, megpróbálkozom egy pályázattal.. Azt már írtam a múltkor, hogy a hímzett övtáska is egy ilyen lehetőség kapcsán készült (ami egyébként gazdára is lelt a wampon :)) ), de ahhoz még nem volt bátorságom. Viszont valahol el kell kezdeni, hát egy természeti elemes kiírást választottam. Egy kis rajz, egy kis varrás. Nem azért vagyok rá büszke, mert olyan hej de jól sikerült, hanem azért mert végre valami ilyesmit be is fejeztem, nem csak gondolatban :)

Facebook-szavazásra bocsátották a pályamunkákat. Teszek ide néhány linket, de
nem azért, mert arra szeretnélek buzdítani Titeket, hogy rám szavazzatok (biztos lesz majd olyan is, mikor ezt kérem :) ), ugyanis én sem tenném, mert sajnos a legrosszabb fotómat tették ki, ami még csak nem is éles, csak hát azon látszik egészben szemből.. :) Hanem nézzétek meg a többi alkotást is és a gyerekmunkákat, nagyon ügyesek születtek!
Tehát itt a KulturBridge, a kiíró oldala, itt a pályázat szövege, itt a képzőművészeti pályázat albuma (az enyém nagyon kirí sajnos a rossz fotóval), itt pedig a gyerekmunkáké.

De itt azért szerepeljen 2 jobb kép is :)
Vonalakra építettem az egészet, ugyanis a gavrinisi sziklavésetekkel meglehetősen sokat foglalkoztunk gimnáziumban, majd az ottani tanárommal a tanítási gyakorlatom során is, így én különösen megszerettem ezt a témát. Aztán előkerült a tanítványomnál is nemrég, mikor elkezdtünk foglalkozni az őskorral, szóval minden egybevágott :) A színekkel nem vagyok megelégedve, dehát abból kellett dolgozni, ami volt :)












(és ahogy elnézem, itt is csak a legalsó, a legrosszabb képet lehet kinagyítani, pech, ilyen a formám, pedig már ki is cseréltem a többit, de úgy tűnik, nem jött össze.. :) )

4 comments:

Anett said...

igaz,hogy a kép valóban nem éles,de nagyon tetsziiik:)
mondjuk jó lenne,ha valahogy meg lehetne olykor akadályozni,hogy mindenki nyomassa facebook-on a reklámot,mert egyszerűen nevetséges,hogy melyik kép az első...
sok sikert;)

toritextil said...

igen, mondjuk is ki nyugodtan, hogy a kép szar.. :D kellett nekem az utolsó napra hagyni a fotózást, amikorra rossz idő lett.. sebaj, legközelebb ezt is figyelembe veszem!
hát igen, ez nem a legjobb módszer, sőt, dehát nekik ebből lesznek lájkolóik - mmint ugye csak akkor lehet a képekre nyomni, ha az oldalt is kedvelik, szóval a kiíróknak ez így üzlet..
no de a lényeg, hogy én köszönöm, hogy írtál, és, hogy tetszik :))

GloriArt said...

Nekem ez tényleg tetszik!!!-megnéztem a többit is,és be kell valljam van amelyiket nem értem.Hát ez legyen az én bajom!:)

toritextil said...

aranyos vagy, köszönöm szépen :))