Sunday 12 July 2009

A Napvirágos batyu bemutatása

Az elmúlt 2 napban nemhogy írni, de még varrni sem volt időm. (rokonlátogatások meg egy kis rendrakás) Ma viszont gőzerővel nekiláttam. Volt egy kb 1 órás munkám még egy táskán, amit legalább 3 órája varrok... pontosabban bontok, bontok és bontok... :S Ki nem állhatok bontani. Persze gondolom, ezzel mindenki így van. Na mindegy, nem panaszkodni "jöttem" :) Ha kész lesz, lefotózom, és fel is teszem ide. Bár azt nem tudom, miért nem lehet kinagyítani a fotókat, ezt a problémát még orvosolnom kell. Csak tudnám hogy!?

Viszont egy batyut már napok óta meg akartam mutatni:



Péntek este feltöltöttem Meskára, és tegnap reggel vettem észre, hogy kb fél óra múlva el is kelt, juhhééé :)) Napvirágos batyunak hívják egyébként. A fotón látható mellette egy kis szütyő, természetesen ez csak egy kis ajánlás, külön-külön töltöttem fel. Ja és egy nyaklánc, ami pedig a júliusban vásárolt táskákhoz jár -persze ez is csak ajánlás, bármelyiket lehet választani (na de azt hiszem, ezt már írtam :) ). Viszont nekem ez a kép tetszik legjobban, úgyhogy ezt osztom meg az errejárókkal, remélem, tetszik :)

No comments: