Wednesday 8 July 2009

Hirtelen eladás :)

Tegnapelőtt este feltöttem Meskára az előző bejegyzésben látható táskát. Aztán gondoltam, melléteszem a hozzá illő szütyőt is. Másnap reggel pedig mindkettő elkelt! :) Pedig ha magamból indulok ki, biztos, hogy nem gyártok adott táskához való szütyőt, soha nem szerettem ruhában sem az együtteseket -ezért is olyan szedett-vedett mindenem :)) Dehát ha már szebbnél szebb anyagokra bukkanok, minek varrnék ugyanabból táskát meg különféle tartókat is magamnak, nem igaz? :) Pedig tudom, nem rossz dolog, ha az ember cuccai passzolnak... Na mindegy, a lényeg, hogy egy kedves illetőnek mindkettő megtetszett, és természetesen járt Neki a táska mellé egy lánc is. Lefotóztm a csomagocskát, amit küldök Neki, szerintem nagyon jól mutat :) (a fentiek ellenére, amiket magamról írtam :) )


No comments: