Sunday 26 July 2009

Egy táska és képproblémák...

Sajnos ismét nincs új munkám, amit megmutathatnék -ugyanis eléggé az a fajta vagyok, aki több mindent csinál egyszerre, néha ide-oda-, bele-belakapkod mindenbe. Viszont szünetet már muszáj volt tartanom... megint bontanom kellett... így a táska mostanra majdhogynem rosszabbul áll, mint tegnap... No, mindegy, meglátjuk, mi sül ki belőle.

Addig is azonban megmutatom egy olyan táskám, ami kicsi szívem egyik nagy csücske. Hamar eladásra került Meskán. Megbeszéltük a vásárlóval, hogy egy héttel később adom csak postára, mert nem lesz otthon. Aztán se kép, se hang... Nagy nehezen aztán sikerült felvennem vele a kapcsolatot, mondta, hogy ne haragudjak, de most mégsem tudja megvenni. Egyébként kedves volt. Szóval ezt most nem azért írtam le, hogy valakit szidjak, hanem, hogy elmeséljem 'Álom egy patenthez' című táskám "élettörténetét". Szegény azóta is ott árválkodik a Meskaboltban. Viszont itt még nem mutattam be, úgyhogy ezt most pótolom :)

Azaz pótolnám is -csak épp a képfeltöltés még mindig nem megy rendesen... Pedig én tényleg annyiféleképpen próbáltam... Tudom, tudom, ennyire senki sem lehet béna... Hát de! :/ :D

Úgyhogy gondolom, most majd ismét nem lehet kinagyítani, viszont: a jobb oldali sávba beillesztettem a Picasa webalbumokat :) Tudom, így elég bonyolult, de ha netán valakit épp nagyon érdekelne valami, ott azért megtalálja nagyobb méretben :)



Na, így persze a lényeg sem látszik igazán -amiről a nevét is kapta... Ideje lesz valamit kitalálnom... Na most bosszankodom még egy sort, aztán elirányozom varrni, és igyekszem kifundálni valamit. Addig is keressétek a Tatyók címszó alatt, jobboldalt :)

No comments: