Saturday 4 July 2009

Az üveges énem


Annak ellenére, hogy úgy terveztem, naponta majd több mindenről is tájékoztatom az erre kószálókat, még nem túl sok bejegyzést sikerült írnom... :) Se ihlet, se idő... Viszont ma kaptam képeket, és eszembe jutott, hogy bár még a varrásról is keveset írtam itt (ez az, ami legfőképp érdekel), viszont arról talán senki sem tud, hogy építészeti síküveg szakirányos vagyok a főiskolán. Azaz voltam. A szakirány csak 2 év volt. Ami pedig azt jelenti, hogy kellett szigorlatozni és egy zárómunkát készíteni. Na ezt mutatnám meg most néhány fázisfotón :)
Ja azt meg majd' elfelejtettem, mi is volt a zárómunka :) A Szegedi Tudományegyetem Bölcsészkarának épületébe kellett ablakokat készítenünk a hét szabad művészetet megjelenítve. Nekem jutott az Arithmetica, azaz a számtan. Testhezálló, mindig szerettem a matekot. (megjegyzem, csak 6 készült el a 7 művészetből, ugyanis csak hatan vagyunk a csoportban...:) )

A zöldtrikós vagyok én (aki nagyon dolgozik:) )


Ismét a zöld trikóban (csak itt már gittesen :) )

Két ujjam megégetése után...


És a kész "remekmű" a bal szélen :)

4 comments:

Főfüge said...

Tetszik!

Nagy jövő előtt állsz! El ne felejtsd!
Mi az amihez nem értesz?
Csak nem a képfeltöltés az?!:)))

toritextil said...

köszi!
Mármint üveges téren? Ezt kifejthetnéd, ha újra erre jársz :)
igen, a képfeltöltéssel bőőőven akad problémám... :D

Főfüge said...

Egyszerű! Láthatóan van érzéked a széphez és ezért írtam, a jövődről, mert biztosan látni, hogy tehetséges vagy!

Persze, ha szépet akarsz látni, nézegetheted a blogomat is, és a képehez se tilos írni!:))))))

toritextil said...

igenis :) a múltkor nézegettem, de azóta teljesen kiment a fejemből, na majd mindjárt pótolom :)

és köszönöm a kedves szavakat ismét!