Friday 29 October 2010

Egy kis partitatyó :)

Hugimnak kellett egy csini kistáska gólyabálra... Hosszú türelmes fejlesztgetés után Anya végre megalkotta a majdnem tökéleteset :) Ez kivételesen valami olyasmi lett, amit én nem hordanék - ugyanis képtelen vagyok ilyen csinosan felöltözni :D pontosabban hordanék, ha lenne mihez és hova felvennem :D viszont úgy gondolom, igény lehet rá, én legalábbis nem sokat láttam eddig pl a Meskán.

Ja és egy Gerdától szerzett gyönyörűséges zipzár-csat-kitűző fog hozzá passzolni :)


9 comments:

bolyet said...

Jaj de szép!!Én is hordanám persze!Főleg ha lenne hova.:-))Csodás!Olyan kis púderes finomság.

toritextil said...

köszönöm, Timi :))

Elza said...

hűű,de lányos:D

a színe nagyon szép:)

szallerandi said...

De gyönyörű! Nekem sem éppen passzol az öltözködési stílusomhoz, de a színe, az nagyon-nagyon telitalálat. Mindig szemezek ezekkel a csajosabb szépségekkel:)

toritextil said...

én is csak megnézem a nagyon lányos dolgokat :D
örülök, hogy tetszik Nektek is :))

DoRcY said...

Nekem nagyon tetszik, hordanám is biztos :)

toritextil said...

ó de jó, köszi :))

Adri said...

...csak ámulok és bámulok, hogy Te milyen ügyes vagy^^:)

toritextil said...

:))