Wednesday 6 October 2010

toritextil 2 boltban is :)

Ehéttől a Pillangó Art-ban is megtalálható néhány varrományom :) Kb. múlt hét óta pedig a Magyar Kézművesek Boltjában, a Karamell kávézón belül is :) Igazán nem sok, csak néhány holmiról van szó, de azért aki valamelyik felé jár, nézzen be! Mármint ne csak azért, mert ott vannak toritextilek is már :), hanem mert a Karamell kávézóban nagyon fincsi jázminszörpöt, bodzás limonádét és fehér forrócsokit lehet kapni (mást még nem próbáltam :) ), a Pillangó Art-ról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert ott még nem jártam, de egyszer fogok :)


És hogy legyen kép is: egy olyan tási, ami Egerbe utazott, de itt még nem mutattam (a többi cuccot, amit küldtem már mind láttátok)





8 comments:

sesame said...

Gratulálok! Ez a táska is nagyon jó, bár nem az a tipikus toritextiles, de tetszik :)

Jandó said...

Ó, de jó! :) Gratulálok. Remélem ott is nagy sikerük lesz.

toritextil said...

Szezi, néha muszáj olyat is, ami régebben volt.. :) és köszi :)

Dóri, köszönöm, én is remélem :)

Barbara said...

Már vártam, mikor írod, hogy a boltokban kapható :) Jó további alkotást és sok sikert a boltokban!

saly said...

fú, ez nagyon szép, nekem nagyon tetszik. hamarosan az ország minden pontjában lesz valamid. :)

toritextil said...

köszi Csajok :))

DoRcY said...

Gratulálok :)))

toritextil said...

köszönöm :))