Friday 15 October 2010

Pénztárca és kitűző - és egy kis tipikus lököttség........

Jó, a fotókról ne is beszéljünk, a lényeg, hogy nem jókor és nem is jól csináltam....


A lököttség pedig: a lgefelső zipárt bevarrtam fordítva........ :S :D Szerencsére a megrendelőmet ez egyáltalán nem zavarta, úgyhogy így maradt :) lehet, hogy készítek még néhányat, ha lesz időm, aztán a végén még szándékosan így varrom bele :)))
Ja a másik következménye pedig a lököttségnek, hogy a pénztárca másik felét nem fotóztam le, pedig azon is van díszítés....... :S
Na mindegy, ilyen a formám - egyszer nem figyelek, aztán több galibát is okozok magamnak..
A kitűző csudaszínű anyagait pedig PunkyjazzÁgitól kaptam, itt is köszönöm, és remélem, a képeken is átjön, milyen szép, élénk ez a kék és ez a zöld! Készül még előbb-utóbb több is :))

6 comments:

Barbara said...

Hú, nagyon jó ez a pénztárca, nagyon tetszik :)

Bakarasz said...

Lököttség ide vagy oda, jó a pénztárca, a kitűző színei pedig tényleg szuperek. Jól látom, "rendes" szövött címkéd van? Lehet érdeklődni, hogy hol, mennyiért, stb.? Én is épp most nézelődök ez ügyben.

toritextil said...

köszi, Barbi :)

Ági, igen 'rendes' címke :) írok mailt, itt hosszú lenne (természetesen másnak is szívesen adok infot!)
képzeld, a huzatfogó nem jön össze :( na de írom az üzenetet :)

Anett said...

uuuuá tényleg csodaszinű ez a kitűző!!! nagyonjó. egyszerű és nagyszerű :D
de a pénztárca is olyan kis szép! :)

Elza said...

ugyan,a cipzártól csak egyedibb lesz,és szépszép,de a kitűző az meg meg szebb,kedvencem az ilyen zöld:)

toritextil said...

Anett, Elza, köszi :))