Thursday 14 October 2010

Még egy kis Karácsony...

...aztán most egy ideig nem :)

8 comments:

norcsella said...

Nagyon tetszik!

Shushanna said...

Lehet, hogy mégis tetszik a zöld a pirossal? Eddig ugyanis nem így volt. Na ez a tehetség! Amikor a megunt klasszikus karácsonyi színpárt valaki úgy tudja kínálni, hogy újdonság erejével hat és imádni valóvá válik...:)

toritextil said...

Nóri, köszönöm nagyon!! :)

Shushanna, hű, ez ám a dicséret.... nagyon köszönöm szépen!! amúgy nálam is újdonság ez a színpár, de most nagyon rákattantam :) és annyira örülök, hogy ezt írod :))

Adri said...

hatalmas lááááv:)
...és ezzel mindent elárultam:);)

sesame said...

Olyan kis aranyos :) nem tudom miért ez jut róla eszembe, és talán fura, hogy egy párnát aranyosnak találok.. :)

toritextil said...

Adri, Szezi, köszönöm :))

anna said...

úúúúúúúúúú, ezt nem is láttam, de aztamindent:) emiatt elkezdem várni a karácsonyt:):)
jah és örültem a wampon, jó volt látni:) Legközelebb ha kevesebb lesz a tömeg, bőbeszédűbb leszek:)

toritextil said...

Anna, köszönöööm :)))
oké, az jó lesz, mert örültem Neked nagyon!! :)