Tuesday 5 October 2010

Közvélemény-kutatás

Kíváncsi volnék a Ti véleményetekre, látnátok-e egy olyan táskának értelmét, aminek egy lecsatolható hosszú és egy rövid pántja is van? Mert én igen... Azzal kezdődött, hogy Anya turkált Tesómnak egy tatyit, aminek 2 pántja volt.. annyira praktikusnak ítélte Fanni, hogy elgondolkoztunk, nem kéne-e kipróbálni.. De :) Szóval most van egy ilyen kísérletünk, amin még vannak apróbb javítanivalók, úgyhogy ezt el is tulajdonítottam magamnak :) De érdekelne, hogy mit gondoltok, lenne-e ilyesmire igény? Mert bár az ötlet nem egyedi, ma nekem is igencsak hasznosnak bizonyult (ma avattam fel).

16 comments:

sesame said...

Szerintem nagyon jó ötlet! :)

Anna said...

szerintem nagyon praktikus egy ilyen két pántos táska. nekem is van hasonlóm és nagyon szeretem. így is úgy is lehet hordani, még ilyen táskákat!!! :)

Monaline said...

Nagyon praktikusok az ilyen táskák,főleg laptoptáskáknál szoktam látni ezt a megoldást.:)

Piroseper said...

Nekem volt egy ilyen táskám, de rossz élmény maradt utána. :( Ha rendesen megpakoltam, akkor a karabíner elengedett. Szép volt, amikor az úttest közepén hagytam el a táskám, mert futni merészeltem... Szóval legyen nagggyon izmos a karabíner, és jöhet a táska. :)

Kriszpicur said...

Szerintem,nagyon jó ötlet!
Nekem is van egy ilyen,strapás anyagból,és imádom,hogy ha akarom a vállamon,ha akarom a kezemben:)

pogácsa pajti said...

Én is igennel szavazok! :)
Nekem is van egy táskám,ami ilyen dupla füles, és tök jó,mert bár általában csak a hosszún,keresztbe hordom, de amikor szoknya van rajtam,akkor a rövid pánt csodálatos szolgálatot tesz...

tormacsillus said...

Én is igennel szavazok:)) Nekem is van ilyen táskám, és szerintem nagyon jó, h kétféleképpen is lehet hordani, mikor melyik kényelmesebb, vagy mihez van kedvem, mi illik a ruhámhoz..szóval szerintem jó ötlet:)

Viola said...

Szia! Maximálisan támogatom: én több táskámat hol így, hol úgy szeretem hordani, de a fülük ugye mindig ugyanolyan hosszú, úgyhogy tekerni, csavarni szoktam, hogy rövidítsem, ha épp nem akarom a vállamra tenni és csak lóbálnám. Ez egy cseppet ugyan megviseli a pántokat, de jobb nem jutott eszembe, eddig. :)

toritextil said...

Köszönöm, köszönöm Mindenkinek, aki támogatja a duplapántot :)

Monaline, tééényleg, ez eszembe sem jutott, pedig az én laptoptatyim is ilyen.... :S :D

Fanni Neked pedig külön köszönöm, mert erre nem gondoltam... szóval jó ilyen történetet is hallani! Most akkor tesztelem folyton az enyémet, mert ezen a karabíner olyan erős, hogy majd' beleszakad az ujjam, hogy szétnyissam :), de lehet, hogy ha meg bejáratódik, akkor kilazul, szóval irány a tesztelés :)

Elza said...

nem tudom,engem mindig zavart az ilyesmi...olyan lenne jó,ha mindkettő lecsatolható lenne,tehát a készbenviszem-fülek és a vállonviszem-pánt is...

toritextil said...

na, ez is elgondolkodtató... nem is lenne rossz lecsatolni a kis pántot is..... mindenképp számítasba veszem! köszi, Elza :)

toritextil said...

Fanni, nem a félkör ment szét, amibe a karabíner volt akasztva? hajnalban kattogott ezen az agyam :)

Dodie said...

Vah f a n t a s z t i k u s! Már most imádom, és már most azt számolgatom miből tudnám majd lecsippenteni az errevaló pénzecskét :)) Veszélyes vagy a pénztárcámra nézve :(

saly said...

támogatom, jó ötlet. :)

toritextil said...

de jó fej vagy, Dóri :D javaslat: lista :) én legalábbis listát írok a cuccokból, amikbe beleszeretek, és aztán, mikor Anya kérdezi, mit szeretnék névnapomra, 'csak' előveszem a listát (még abból sem egyszerű választanom, de kicsit könnyebb :) ) és ezt természetesen nem csak az én cuccaimra mondom, bár rendkívül hízelgő, hogy azt írod veszélyes vagyok a pénztárcádra nézve :) és ez elvileg azt bizonyítja, hogy elégedett vagy az övtatyiddal :)

köszi, Saly (Zsófi vagy, igaz? :) )

DoRcY said...

Én pont tegnap láttam egy ilyen táskát egy lánynál :) Éppen a hosszú-üzemmódban hordta. Nekem tetszik!!