Sunday 10 October 2010

MEGVOLT A WAMP :)

Köszönöm szépen Mindenkinek, aki otthonról szorított; Mindenkinek, aki meglátogatott, mert nagyon sokan voltak ám :) volt csoporttársak Szegedről, volt szomszédok Nagykanizsáról; blogról Punkyjazz Ági, Pumpkin Anna, Pumpkin Anett - Tőle még ajándék fülit is kaptam, sőt még Fanni is, ezúton is köszi!!!!; a Pillangó Artos Kincső; meskás Vásárlóim; volt egy Fanni is, ha jól értettem a nevét, aki ismert engem a blogról, és nagyon-nagyon kedves volt, Neked is külön köszönöm, ha Magadra ismersz, írj egy kommentet, örülnék neki :); azoknak is köszönöm, akik 'csak' névjegykártyát vittek, és esetleg a napokban idetévednek, mert Tőlük is rengeteg dicsérő szót és mosolyt kaptunk, és hú, most más nem jut eszembe, pedig valamit biztos kihagytam... de ha beugrik, pótolom, vagy ha valakit nem írtam, jelentkezzen!! :)

Segítségem pedig szerencsémre 3 is volt, nem bírtam volna egyedül kihurcolkodni, szóval Anya, Fanni és az Ő egyik Barátnője is ott volt, ráadásul Schall Eszter mellé osztottak be, aminek én nagyon örültem :) és még egy gyűrűm is lett Tőle :) egy gyönyörű gyűrűm :)) (még ennek a fotóját is igyekszem vmikor pótolni) Ja és persze meglátogatott Tamásom is, akinek köszönhetően olyan remek szobainason lóghattak a táskák, hogy csak na :)) nem sok látszik ugyan belőle a képen, de egy kicsit mégis :)

Jaj de sokat fecsegek, pedig már alig bírok gondolkodni, olyan fáradt vagyok... a képek sem sikerültek túl jól, ehhez mi még kezdők vagyunk, hogy ilyen fényben jól fotózzunk, de a lényeg látszik, remélem :)

Összességében tehát szuper volt a kis hely ellenére, én legalábbis élveztem, remélem, mindenki, aki megfordult az asztalunknál :)

















(a fotón pedig Hugim látható, remélem, nem bánja, hogy ezt raktam ki, de ez volt a lehető legélesebb..)


















(ez pedig a lépcsőről, rajta vagyunk, de leghátul, úgyhogy annak igazán sasszeme van, aki ezen kiszúr :) )


Holnap pedig fotózok pár dolgot a megmaradtak közül, hogy itt is tudjak valamit mutatni, és a meskaboltom se álljon már szinte üresen, remélem, visszanéztek holnap is :)

Ja és válaszolgatok lassan az elmaradt e-mailekre is, ezúton is bocsánat érte!

13 comments:

Rozi said...

És köszönet a profi nézelődő nekem :) Az e-mailedre küldöm a képeket, amint tudom. :)

PunkyJazz said...

Szerintem is jól sikerült, ügyes voltál! :))

schall eszter said...

Szuper volt, ügyesek voltunk!

DoRcY said...

Gratulálok és örülök, hogy jó volt! :) Nekem annyira nem stílusom a wamp, de azért lehet ott kincseket találni. És legközelebb mikor mész??? :)

toritextil said...

Roziii, Te benne vagy, a 'volt csoporttársakban' :) igaz, azt hangsúlyozhattam volna, hogy profi nézelődő vagy :)

Ági, köszönöm, ez kedves Tőled :))

Eszter, örülök, ha Te is szupernek találtad :)

Dorcy, én sem egészen illettem oda a nagyon designos cuccok közé, de talán épp azért illettem mégis oda :)
november 14-én, esetleg meglátogatsz? :)

eszterda said...

Szívből gratulálok Viki!

toritextil said...

köszönöm!

[csé:jé] said...

Gratulálok! Biztos jó élmány lehetett! Nagyon szerettem volna kimenni, csak sajna a betegség miatt nem volt erőm :( De majd legközelebb!

toritextil said...

köszönöm :) remélem, most már jól vagy!! és, hogy csütörtökön találkozunk!

sesame said...

Gratulálok! nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott! :(

Unknown said...

Drágám Gratulálok!!!! És én is terveztem, hogy kimegyek, de most annyi minden összejött! De örülök, hogy jól sikerült!!!!.-)))) sok puszii

Farkas Fanni said...

szia
Fannivagyok magamra ismertem
örülök hogy láttalak wampon toábbi sok sikert :)

toritextil said...

Szezi, a következőn? :)

Marcsi, remélem, mi meg csütörtökön találkozunk :)

Fanni, de jó, hogy itt vagy :)) Te is nagyban hozzájárultál a jó kis napomhoz, annyira aranyos vagy, köszönöm :)