Sunday 4 April 2010

Csak röviden

Először is Boldog Húsvétot Mindenkinek! :)

Aztán mivel a szakdolgozatom kéne írnom, csak gyorsan annyit szeretnék mondani, hogy az utóbbi nem éppen hosszú időben számomra elképesztő, hogy mennyien lettek új rendszeres olvasóim (valahogy sokáig pangás volt), amiért nagyon-nagyon hálás vagyok, úgyhogy ha elérjük a 100-at, lesz egy kis játék nálam, szóval igyekezzetek :)) persze nem nagy, komoly játék, csak olyasmi, mint szokott, mert most sem túl sok az időm ezzel foglalkozni, de mivel a számlálóm is "vészesen" közeledik a 20 000 felé, ezeket gondoltam, mindenképp meg kell ünnepelni :)

Na és, ami nem pontosan ide tartozik, de azért nekem fontos, és ennek is nagyon-nagyon-nagyon örülök: éppen ma, 4. hó 4-én vagyunk a Barátommal 4 évesek :)))) Ez nekem azért nagyon nagy dolog, mert elég könnyedén meg tudom számlálni, hány kapcsolatom volt, és hihetetlen csoda számomra, hogy Ő ilyen soká bírja mellettem...... (na jó, azért nekem sem kevés hülyeséget kell elviselnem :D)

9 comments:

Kaoka said...

Gratulálok! Még sok-sok boldog percet kívánok nektek. :)

pogácsa pajti said...

Neked is Boldog Nyulat Viki! Na meg boldogot a barátoddal is. :)

Amúgy meg úgy látszik másoknak bejön ez a 'követők' szó, biztos azért ugrott meg... A mi mértékünkhöz nézve nálunk is sok új olvasó van.... :)

A játékot várom, nem mintha nyernék. :D

Lente Julcsi said...

Sok boldogságot :o))

toritextil said...

Kaoka, Sziranszki, Julcsi! nagyon köszönöm, köszönjük :))
Anett, akkor még örülök is ennek a 'követés'-nek :D és sosem tudhatod, mikor áll melléd a szerencse :)

bolyet said...

Díjeső nálam Neked!:-))

Anonymous said...

Szia!

Vár egy kis apróság nálam... :)
Éééés alig várom a játékot!
Éééééééééés gratulálok Nektek!!!! Mi most 27.-én leszünk egy évesek! :)

Nóri
www.cutiehandmade.wordpress.com

toritextil said...

óó, köszönöm Mindkettőtöknek!!!! :) amint bírok, igyekszem eleget tenni a feladatnak

Nóri, én pedig Nektek gratulálok :)

Gizus said...

Szuper dolgokat láthattam itt!

toritextil said...

milyen kedves vagy, köszönöm szépen!!
én is megyek Hozzád nézelődni :)