Wednesday 21 April 2010

Elmaradt cuppantottak

Nos először is juhhé, megint sikerült 4-nél több képet felraknom :))


Másodszor pedig jöjjenek a cuppanottak. Ezeket még a múltkoriakkal együtt alkottuk Fannival, csak Jucinak meglepinek küldtem a szürke nagy lencsét, és addig nem akartam megmutatni. Ugyanis úgy tudta (majdnem így is lett), hogy nem kaptam újra nagy lencsét, ezért más cseretárgyban egyeztünk meg. (azt néhány nap múlva tudom megmutatni) Na szóval addig az új nagy lencse füliket sem töltöttem és az új kísérleteimet sem. A medálokat :) Nos gondoltam, mivel most úgyis többen jártok ide a játék miatt, akinek van kedve, megírhatná a véleményét a láncokról..
Az egyik amúgy az enyém -azt hiszem, ki lehet találni, bár a színe miatt nem biztos ;)
















20 comments:

Cirelin said...

Tök jók ezek a cuppantottak! :)

Barbara said...

Nagyon szuper ez a nyakláncos megoldás, főleg a piros-fehér gombos tetszik! :)

Elza said...

nekem is a piros-fehér jön be,a logódban az O is ilyen,az is naggyon jó,kérünk még több medált:) de füleseket is csinálhatnál mintázottan:)

Enci said...

a sötétzöld medált egyszerűen imádom! :) egyébként nagyon jók lettek ezek a "lencsés" fülik is + a medálos megoldás is nagyon tetszik! csak így tovább!

Piroseper said...

Hmm, először csak simán a képen nem tudtam elképzelni hogy, hogy állnak a medálok. De nagyon jók! Nekem is a sötétzöld tetszik és szerintem az a lánchosszúság a legjobb. :)

Esthi said...

Nekem nagyon tetszenek a medálok. Nem vagyok egy nyakláncos típus, de egy ilyet el tudnék képzelni magamnak. Csinálj még sok ilyet vidám színekben!

inecsg said...

Imádom a medálokat! Mind nagyon tetszik!

Anett said...

Uúú nagyon jók a medálok!
személyre szabottan,ha az enyém lenne,akkor annyit változtatnék rajta,hogy fa gyönggyel kombinálnám,vagy valamilyen mattabb gyöngyökkel....
de amúgy tényleg nagyon tetszenek!

Jandó said...

Nagyon jók lettek. A lánc szerintem remek ötlet. Azt hiszem még is el tudnám képzelni magamon, pedig sohasem szerettem a láncokat. :)
Nézz be hozzám, van egy díjam számodra.

toritextil said...

Cirelin, köszi :)

Barbi, örülök, ha szerinted is jó ilyen nyaklánc-formában :)

Elza, rátapintottál a lényegre, az az enyém :) Tesóm ötlete volt, erdetileg csak piros pöttyöket terveztem rá
és igen, tervben vannak a fülik... csak mikoooor???? :S :D
most miért nincs képed?

köszi, Enci :)
írok ám e-mailt is, csak egyszerűen nem bírom magam utolérni.. :S

szia Piroseper! nekem is a zöld a másik kedvencem, és azt a lánchosszúságot szeretem én is, Tesóm is, úgyhogy örülök, hogy más is ezt favorizálja :) (az enyém most csak kivételesen lett ilyen rövid, ki kellett próbálnom magamnak, mert nekem csak hosszúak vannak :) )

Esthi, köszi, így főleg örülök, ha tetszik, hogy nem is vagy nyakláncos :)

Gabi, de jó :)

Anett, jönnek még fabogyók is :)) épp a napokban kaptam egy kedves ismerőstől nagyon jó kis élénk színűeket :)) bár akkor azt hiszem, nem láncon lesznek, hanem valami zsinóron, bőrszálon inkább
mit gondolsz?

Jandó, köszönöm!!! :)
Ó, igen, láttam, már, csak odáig még nem jutottam el, hogy kommenteljek is, de akkor gyorsan megragadom az alkalmat, és nagyon-nagyon megköszönöm!! :)

Elza said...

nem voltam bejelentkezve,és a név/URL-be dimenzionáltam át magam:)

(a teleportáló és az időgép mellet majd fel lesz fedezve valami gyorsító pirula...vagy olyan,amit beveszel,és 10 órás alvás érzetét nyújtja...megy ilyesmi,nekem rubikkocka-szerű ház kell,aminek a szintjeit,meg mindenét lehet forgatni,csak igyekezzenek,mert mindjárt 2012...:D)

Henimeni said...

Mind nagyon szép! A piros-fehér tényleg nagyon édes:)

toritextil said...

ejj, de tetszik ez a rubikkocka-szerű ház :))

Henimeni, köszii :)

Lente Julcsi said...

Az okker és a narancs-piros tetszik a legjobban ,de mind nagyon mutatós.Jók a fotók is :)

toritextil said...

de jó, hogy ők is tetszenek valakinek :) köszi!! és hogy jók a fotók?? még jobban köszi!! :)

Anett said...

Hú az jó,várom őket, bár tudom milyen az időhiány... :s szegény elza fülbevalója is vár,csakvár....
de amúgy igen szerintem is zsinóros,bőrös témával az igazi. :)
de mindamellett ezek igy kerekek és szépek,ahogy vannak. :)

kinga said...

szerintem a fehér a legjobb! mondjuk nekem más színben jobban tetszene, de irtó jól néz ki amúgy.
ja és a hosszú láncra szavazok:)

Elza said...

"szegény" Elza fülbevaló bőven ráér,elég,ha a koncertre készen lesz:)

(addig majd odaér a tiéd is,feladom,ha magyarhonban leszek,most még azon filozofálok,hogy csomagoljam be úgy,hogy ne sérüljön meg...)

toritextil said...

Anett, örülök, hogy azért így is tetszik :) de lesz mindenképp vagányabb is :) csak úgy éreztem, muszáj csinálnom már valam csajosabbat is :))

Kinga, úgy látom a gombos jön be legtöbbeteknek, amin egyébként csodálkozom, én a zöldesre tippeltem, meg még esetleg a barnásra.. no mindegy, így legalább tudom :))
meg úgy látom, a hosszú lánc a legnyerőbb :)
köszi a véleményt!!

Elza said...

a rövid azért nem jó,mert ha rövid az ember nyaka,odatereli a figyelmet. nekem személy szerint az a legjobb megoldás,ha nagyon hosszú,egyrészt laza és kényelmes,másrészt nem az ember női megkülönböztető jeleit nézik a valódi néznivaló helyett:)