Thursday 29 April 2010

Néhány fontos dolog :)

Jandóékkal találkoztam tegnap. Szerencsére személyesen adhattam át a babát, amit a játékon nyert Dóri Jankának. Aki, azt hiszem, örült :))

Én pedig kaptam ezeket a cuki pici horgolt virágos csatokat és hajgumit. Imádom őket, a csatokat ma már fel is avattam, szuperek :)) NAGYON KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!


















Aztán, ami még fontos: játék van Jucinál!!
















És még egy újdonság: Vanessza létrehozott egy új blogot, nézzetek be oda is :)

3 comments:

daire. said...

Nagyon tetszik a blogod. És a műveid is gyönyörűek! Kitettelek a blogomba a linkek közé. További minden szépet!

toritextil said...

nagyon-nagyon köszönöm szépen!! :)

Jandó said...

Örülök, hogy tetszettek a csatok,és hogy máér fel is avattad őket. A baba jó alvótárs is, azóta már nagyon megszokta az új helyét. :) Köszönjük mi is.