Friday 9 April 2010

Itt vagyok :)

Elég rég jelentkeztem megint, de most legalább van mit írnom és mutatnom.

A hétfőmre és a keddemre nemigen emlékszem, csak arra, hogy nagyon-nagyon igyekeztem befejezni a szakdolgozatom. Amivel nem vagyok megelégedve, ennél sokkal jobbat is írhattam volna... no mindegy, reméljük a legjobbakat :)

Szerdán már el tudtam kezdeni varrogatni :))))))) már poros volt a varrógépem!!
Persze most sincs időm jobban alkotni, mert most meg nyakamon egy beadandó meg egy terítés, ja meg egy szigorlat.. :S :) De aki rendelt tőlem, és olvassa ezt a bejegyzést, nyugodjon meg, mert semmit sem felejtettem el, sőt nagyjából mindennek nekiálltam, fülbevalónak, övtáskáknak és már azt sem tudom, miknek.. :)) és e-mailekkel és kommentelésekkel is el vagyok maradva, pedig szemmel tartalak ám Titeket :)

na de inkább mutatom a képeket :)


míg nem tudtam varrni, ilyenekkel kísérleteztem




















Két újabb batyu. Az egyik megrendelésre, a másik meg, hogy legyen még... persze, mikor sok héttel ezelőtt elkezdtem, gondoltam, egyből kettőt gyorsabban tudok varrni, ami igaz is, csak akkor még nem rohamoztak meg ennyi rendeléssel :)) na mindegy, azért befejeztem most már, szóval az előbbre lévő hamarosan a Meskán, ha valakit érdekel :)

















Egy kis neszesszer-kísérlet (jaj, világosítson már fel valaki, hogy ezt a szót, hogyan kell írni?! nem tartom magam rossz helyesírónak, de ezzel mindig meggyűlik a bajom..)
Na szóval ez a fazon egy külföldi blog hatására keletkezett, de mivel már több helyen láttam, bízom benne, hogy nem nevezhető másolásnak. No meg a minta és az anyagok azt hiszem, egyediek :))
Ja és ez ismét Anyának is köszönhető, hiszen az új ötleteim megvalósítására most egyáltalán nincs időm. no de néhány hónap múlva :))))))

















És a Meskabalára készített cuccocska :) Ezt pedig bocs, hogy a rendelések elé vettem, dehát mégiscsak határidős volt.. természetesen Anyával együtt alkottuk, ugyanis a madarak és a szöveg hímzését kitalálni igen egyszerű volt, a megvalósítást pedig a végtelenül türelmes Anyukám vállalta :)















És még néhány "nagyon" érdekfeszítő dolog: ma elmentem fotóshoz, gondoltam, hátha sikerül kicsit jobb képet alkotnia rólam, mint itthon.. önéletrajzhoz kell.... és NEM!! szóval pontosan, rossz alapanyagból nem lehet dolgozni :S :D egyszerűen képtelen vagyok nem fintorogni fotókon...... és most ezt kell küldözgetnem mindenfelé...... ah
na mindegy, bocs, ezt muszáj volt leírnom, mert megbuggyanok, milyen fejem van :D
Aztán amit még akartam írni, azt most el is felejtettem..

Viszont ami tényleg fontos: 2 helyről is kaptam egy díjat, amit nagyon köszönök, és igyekszem valamikor eleget tenni a dolognak! :)

Na, azt hiszem, mára elég belőlem :)

17 comments:

Timi said...

Már hiányoltalak. :)

Ismét szupereket alkottál (Anyuddal), de tudjuk, hogy egyedül is ügyes vagy. A meskás párna nagyon csúcs. Egy szavazatot borítékolhatsz.

Az meg, hogy nincs fotóarcod nem azt jelenti, hogy "rossz a vitt anyag". :D

Kellemes hétvégét!

pogácsa pajti said...

wáo! nagyon szuperek!
a batyuk is, a neszeszer is, húdejók! :)
a neszeszer kézzel vagy géppel van tűzve? na nem mintha mert mindenképp csodálatra méltó! :)
Na meg a meska párnád....áááh nagyon tetszett, gyorsan szavaztam is. magamra úgysem tudok. :p :)

kinga said...

a párnád imádom! annyira tetszett, hogy amikor megláttam meskán, egyből szavaztam, és jó, hogy nem sikonyáltam örömömben :$ :D

Elza said...

kár,hogy csak most volt alkalmam látni,az a márna ejjdeszép,viszont az én ujjaimból már levonták a három szórást.

mindenesetre elismerésből van sok:)

egyébként,a cuppantott füles hogy lesz cuppantott füles?

tücsi said...

húúú a párna nagyon vidámságosra sikerült:) grat hozzá!

Barbara said...

A neszeszer nagyon cuki, a párna pedig szuper és extrán ötletes, remélem sokan fognak szavazni rá, mert megérdemli! Én már megyek is!

Megmaradt a nyomtató? :)

rojalka said...

Nagyon jó a neszesszer.
Csuda jó a párna is. :)

Ili said...

Nagyon termékeny vagy! Nem is tudom, hogy a sok tanulás mellet, hogy van ennyi mindenre időd. Még ha anyukád be is segít.
Nagyon tetszik a párnád, mindjárt én is szavazok rá!!!
Sok sikert a vizsgáidhoz!!

toritextil said...

no, látom, Ti is elég különbözőképpen írjátok a neszesszer szót :)
és ami még Mindenkinek szól: ne pazaroljátok még rám a szavazataitokat, hiszen sokan még nem is töltöttek semmit, lehet, hogy később sokkal jobbakat is találtok!! bár nagyon jól esik, köszönöm :) én már most többre szavaznék, mint 3, nem tudok dönteni..

Timi, köszönöm, köszönöm, köszönöm és köszönöm, viszont :)

Anett, nagyon köszi :) kézzel van hímezve, géppel tűzni még sajnos nem sikerült megtanulnom.. (ez amúgy szerintem 'csak' hímzés, a kézi tűzés úgy tudom, nem így néz ki, hanem hézagos, szóval egy öltés van, egy meg 'nincs', olyan le-fel, tudod :) )

Kinga :DD

szia Elza! köszi :)
a cuppantás műhelytitok :P amúgy festékkel
és tudsz róla, hogy nem írtál e-mailt?

tücsi, köszii :)

szia Barbi!! köszönöm szépen :)
ó igen, a nyomtató megvan, ezeket a logosokat már én nyomtattam :))) (képzeld, a múltkor vagy 20 lapot becuppantott egyszerre, pedig akkor nem is kísérleteztem semmivel, huh, azt hittem, nem a dipa, hanem ez lesz a halála, de nem :) ) és Nálad?

rojalka, köszönöm!! :)

Ili, pedig bár elég jól ki tudom most már használni az időm, azért még mindig lehetnék ügyesebb :) és köszönöm szépen :)

Elza said...

feneessen bele. és valóban kaptam tőled levelet,csak nem továbbította nekem a másik használatban lévőre. mókázik ez a fészbúk,mindenesetre pótolni fogom a dolgot,bár valószínűsítem,hogy követem itt oldalt az arckönyv továbbirányítóját:)

Elza said...

mókázik a citromél,helyesbítve

toritextil said...

mibe essen fene?? :)
na hamarosan írok én is :)

Elza said...

hát a citromélbe. van a rádióheadszámcímes,amiről firkantottam,viszont benyomtam átirányításra egy másik címemre,de nem irányított át semmit,én meg nem néztem meg,csak most,hogy említetted...hát semmit nem irányított át,de már megrugdaltam,szóval engedelmeskedik:)

BCili said...

A párna tudod, hogy nagy kedvenc, igazán "toritextiles"!
A neszik, hehe, megint máshogy írva helyesek, de hogy valóban hogy írandó, a helyesírási szerint neszesszer, de miért nem hívod pipere táskának és máris levan a gond.
Rossz fotóst választhattál, ha nem sikerült úgy a kép ahogy a legjobban mutatna, ne magadba keresd a hibát!

toritextil said...

értem már :)

Cili, olyan kedves vagy, köszönöm!! tényleg, Te nem készítesz valamit?
én is erre jutottam, csak a szütyő szó jutott eszembe :))
áh, a legjobb fotós Kanizsán, a kép maga szép, csak én vagyok rajta szöööörnyűűűűű :S de már túl vagyok rajta, az önéletrajzon meg úgyis kicsike lesz :))

anta said...

jajhogy nekem lehet, kéne az a táska (is!!!) :S
amúgy meg sokdrukkdrukk az önéletrajzos dologhoz - sokat gondolok ide, ha nem is írok minden nap! :) nagypuszkislány!!!

toritextil said...

szia!! de örülök Neked!! :) képzeld, én viszont nem látom a Te blogfrissítéseidet nálam.. ki érti ezt..
ja és persze örülök, hogy tetszik :))