Saturday 24 April 2010

Sorsolás

Nos hát elérkezett ez is :)) Technikai okok miatt nem tudom dokumentálni a névlistát, remélem, mindenki megbízik bennem, hogy mindenkit felírtam (kétszer átellenőriztem az egészet!) Noha a blogjára nem mindenki tette ki, most szemet húnyok felette, de leközelebb szigorúbban veszem a szabályokat :) mert lesz ám legközelebb is, remélem, akkor is sokan jöttök!!

A kedélyeket pedig nem csigázom tovább, íme a nyeretesek:
















Ha nem látszana rendesen:
A TÁSKA CUKORKÁHOZ kerül. A sorsoló én voltam :)
A BABA JANDÓHOZ költözik. Anyukám kezét tessék szidni vagy épp szeretni :)
A FÜLBEAVLÓ L.MÓNIÉ lesz. Húgom keze volt a dologban :)
A SZÜTYŐ PIPACSBIMBÓHOZ utazik. Tamás kezét tessék szeretni vagy nem szeretni :)

MINDANNYIOTOKNAK nagyon köszönöm a játékot, remélem, azért a későbbiekben is benéztek!! A nyerteseknek pedig gratulálok, remélem, örültök nagyon :)) Írjatok e-mailt miharamarabb, ha gyorsak vagytok, holnap legkésőbb le tudjuk szervezni, kinek hogyan juttatom el a nyereményét, mert hétfőn elutazom itthonról.

És mivel ilyen sokan jöttetek, szeretném meghálálni egy pici valamivel ezt: a következő 3 napban, azaz kedd estig elengedem a postaköltséget a Meska-boltomban annak, aki itt játszott, és esetleg eszébe jutna vásárolni nálam :)

17 comments:

Timici said...

gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a lehetőséget!:o)

Jandó said...

Húúúú, háromszor elolvastam, hogy biztos én vagyok-e a babánál. De úgy látom tényleg. :) Nagyon-nagyon örülök. Alig hiszem el. Köszönöm, és Anyukádnak is, hogy minket húzott, ha véletlenül is.

Anonymous said...

:D :) Köszönöm szépen :D Jajj most annyira örülök. :D Írtam e-mailt. Kérlek nézd meg :)

toritextil said...

Timici, Sziranszki, én köszönöm, hogy játszottatok, és remélem, ez nem veszi el a kedveteket, és jöttök máskor is :)

Jandó, mi az, hogy ha véletlenül is?? naná, hogy véletlen!! de jó kis véletlen :)) szívesen ajándékoztam volna olyannak is, akit nem ismerek, de nagyon örülök Neked :)
várom az e-mailt!

Cukorka, már meg is néztem, írtam is :) örülök, ha örülsz :))

Jandó said...

Bocsi, úgy gondoltam, hogy a véletlent is köszönöm. :) Nem is feltételeztem volna mást. Mindjárt írok is.

Pipacsbimbó said...

Hú, ez egészen elképesztő! Én ugyanis még azokon az általános iskolai tombolabigyókon se nyertem soha semmit, amiken mindig kihúzgálják az emberek felét. Köszönöm szépen! Írtam is e-mailt! :)

Szegusz said...

Gratulálok a nyerteseknek (leginkább Janó helyében lennék :)))) )!
Köszi a játékot! :)

Lente Julcsi said...

Legközelebb újra megpróbálom :)

l.móni said...

Reggel első dolgom volt, kávéval a kezemben, hogy megnézzem ki mit nyert. Nagyon-nagyon örülök, hogy én vagyok az egyik szerencsés:)))) Köszönöm szépen a fülbevalót:)))
Olyan boldog vagyok:)))

Mindjárt írok emailt:))

toritextil said...

én köszönöm, hogy játszottatok!! :) és hogy írtatok még ide is!!!!

Jutus said...

Gratulálok a szerencséseknek és köszönöm a lehetőséget!!!!

BCili said...

Ó de szerettem volna most nyerni. Na sebaj, lesz még lehetőség, és egy nyereménynél azthiszem sokkal többet nyertem már nálad!

kistucsok said...

Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm szépen a lehetőséget! :)

Anonymous said...

Szia!

Köszönöm a részvételi lehetőséget családilag! : )

Hihi, én is hasonló "vigaszdíj-szerűséget" gondoltam ki a játékomon részt vevőknek... :)

Nóri

toritextil said...

Jutus, köszönöm, hogy játszottál!! :)

Cili, köszönöm, ez megint nagyon kedves Tőled!! :)

Kistücsök, nézz be máskor is ;)

Nóri :)))

' katus. said...

gratulálok a nyerteseknek. : )
és köszönöm a lehetőséget ! : )
remélem legközelebb több szerencsém lesz. :DD
( :

toritextil said...

én pedig köszönöm, hogy játszottál!! gyere máskor is :)