Friday 16 April 2010

Egy kis ez meg az :))

Na, most már jönnek képecskék is a múltkori hosszúúúú, unalmas bejegyzés után :)

Hohóó, a nap talán legjobb hírét gyorsan leírom, mert ez annyira hihetetlen.... 77 Meskabalás cuccból benne vagyok a 10 legtöbb szavazatot kapottban..... hihetetlen...... köszönöm Mindenkinek!!


Aztán van itt néhány tási :) ezek története hosszú, a lényeg, hogy varrok én egyszerre aztán mindent.. :))










És még valami: nemigen nézek tévét, mióta főiskolás vagyok, de tény, hogy az kicsikorom óta megvan, hogy ez a legjobb agykikapcsoló.. ha tévét nézek, egyszerűen mindent elfelejtek, nem gondolok sem jóra, sem rosszra. (persze ez a műsortól is függ) No de nem is ez a lényeg, hanem, hogy az eheti vacsoracsatában nagyon jó kis csapatot raktak össze szerintem. Józsa Imrével az élen. Ez a hang.... imádom. Húgommal amúgy is nagy "hangrajongók" vagyunk, már ha lehet ilyen fogalmat használni :)) Hát még, hogy Amelie-muzsika szólt mialatt egy Marquez-idézetet mondott. És még a gondolat is tetszett (bár amúgy Marquezt én még nem olvastam):
"senki sem fog emlékezni Rád a titkos gondolataidért "
így nem az igazi, hogy hiányzik az eleje, de hirtelen már csak ennyit tudtam leírni. A lényeg, hogy mindig mondjuk ki, amit érzünk, főleg, ha szeretünk, hálásak vagyunk, bocsánatot kérünk, mert sosem tudhatjuk, mikor tehetjük meg ezt utoljára. Én is ezt gondolom, és igyekszem eszerint cselekedni szerencsére már régóta. És ez nekem így méginkább tetszik. Nicolas Cage-hanggal és Amelie-zenével :))


Bocs az újbóli sok dumáért, de úgy éreztem, ezt az emléket muszáj megtartanom, ha az agyam már amúgy is csak a felesleges dolgokat raktározza, ez az internetes naplóféle pedig épp jó a fontosabbaknak :))

18 comments:

Elza said...

nem vagy unalmas,ugyan,sőr,írjál csak,írjál,írjál,én még meg is köszönöm. kellenek az ilyen emberek,most mindenféle nyáladzás nélkül,tényleg.

TV-vel kapcsolatban:nekem sem igen szokásom,mert rendszerint felhúzzák valamivel az agyam,de vannak jó pillanatai,főleg,amikor nem a botrányra utaznak,hanem szimplán arra,hogy szórakozzon az ember,és tényleg szimpatikus emberek életébe nyerjen bepillantást,ne pedig Győzikéjébe.

Marquezt pedig csak ajánlani tudom,legalábbis én nagyon szeretem,és nagyon szerettem is olvasni:) megvolt a maga varázsa is,egy könyvét úgy olvastam,hogy naponta 20 percekre beültem a könyvesboltba. hosszú volt,de adott ez a dolognak valami plusz jóérzést. olvasni amúgy is jó,ablakban,lépcsőn,padon,egyedül,mással,otthon,bárhol,bármilyen időben.

nicolas cage,hajjaj,nem vagyunk jóban.
amélie viszont szívem csücske a naivitás,meg egyebek ellenére,Tiersen bácsi meg jó zenéket csinál,a Good bye Lenin is az ő nevéhez fűződik,csuda egy dolgokat tud összekalimpálni,pl. a Summer 78 instrumental,csak hogy egy ismertebbet említsek.

egyébként pedig úgy bizony,ahogy írtad.

nem utolsósorban pedig gratulálok újfent,a táskákba pedig még az kritikus szemem sem tud belekötni.

nálad nekem szómenésem lesz,és egyebek,fáradságtól függetlenül,ahogy látom,de szólj,ha zavar...:)

toritextil said...

éljen a szómenés, dehogy zavar, ráadásul már csak Te kommentelsz nálam :)))) és hogy nem vagyok unalmas.. hmm.. ez igazán rendes Tőled :))

Marquez oké, egyszer kipróbálom, bár a napokban ráeszméltem, hogy Agatha Christie az egyetlen író, akitől több könyvet is elolvastam már, hihetetlen módon leköt, annyira szeretek együtt gondolkozni a nyomozóval, és megfigyeltem magam, hogy egy-egy könyv elolvasása után bizonyos részletekre a való életben is jobban odafigyelek! úgyhogy most A. C.ket keresek mindenütt :)) (a szakdogámért meg is jutalmaztam magam eggyel :) )
Te meg nem vagy semmi, hogy a boltban olvasol :)))

és Nicolas Cage miért hajjaj? én nagyon jóban vagyok vele :))

és örülök, hogy nem tudsz belekötni a táskákba :D

és hajrááá szómenéés :))))

Jandó said...

Teljesen egyetértek veled. A táskák meg nagyon tetszenek, főleg a lila zöld. :)Az meg tényleg jó, ha sokat írsz, én is szeretem olvasni. (én csak gondolatban szoktam sokat írni, mert a leírásig nem nagyon jutok el :) )

Elza said...

hidd el,nekem nem célom,hogy rendes legyek,szóval nem ezen okból mondtam:)

agatha christie-t viszont én nem olvastam még...bár nekem a bünügyes kiváncsiságom nagyjából addig terjed,hogy DVD-ről nézem a gyilkos elméket...egyébként inkább a nehezen kibogozható,filozófikus,elgondolkodtató dolgok jönnek be,de ki fogom próbálni A.C.-t. (hamár az Animal Collective féle AC bejött,igazán megér egy próbát). ami alapból ki van lőve,az a történelmi könyv. csutkára nulla vagyok belőle,ez akeresztem,nem köt le.

jóó,hát a rózsaszínt nem szeretem,de az nem belekötés,csak személyes hiányosság és gnómság:)

nicolas cage meg tán az adaptációban még tetszett,de ilyenek,hogy álarc,meg a szellemlovas,corelli kapitány,hasonlók...nem győzött meg. mondjuk ugyanaz a helyzet,mint könyveknél...ha a többiek ezt választják,nézem én is az akciófilmet,de ezerszer inkább leköt a társaság,mint maga a film. inkább művészfilmpárti vagyok,bár manapság ez is elég tág kör.

totálisan el vagyok cseszve,na,ennyi a lényeg:D

Jandó,manó mellett pedig ezen nincs mit csodálkozni:))

toritextil said...

hű, de megijedtem, hogy a kék lilának látszik.. :)) de gyorsan megnéztem, és rájöttem, hogy csak mindenki máshogy nevezi ezt a színt: Dóri lilának, Elza rózsaszínnek, én pedig hát leginkább pinknek :))))

és köszönöm, Dóri, örülök, ha van még aki bírja a hosszú, sokdumás kirohanásaimat :))

na én a filozofikus dolgokat nem bírom, viszont a nehezen kibogozhatókat igen, és az A. C.-nél sztem megvan :) bár eddig még szinte csak olyanba választottam bele, ahol Poirot a nyomozó, Miss Marple-öst még nem olvastam, úgyhogy inkább Te is Poirot-sal kezdj, hátha a nőcis nem olyan jó, aztán engem hibáztass, hogy milyen hülyeséget ajánlottam Neked :))
töri dettó.. akkor viszont Te sem állhatsz olyan fényesen a művtörivel sem.. vagy igen?
N. C. az Álarcban igen, a Corelli kapiányban nekem sem.. no meg az angyalok városában igen :))
de a hang... ah :))

Shushanna said...

Nem sok kommentet hagytam itt tényleg, de kétszer is el szoktam olvasni az ilyen bejegyzéseidet. Egyszer azért, hogy nagyjából tudjam miről lesz szó, azután pedig figyelek is. Akkora ugyanis a lendület benned néha írás közben, hogy elsőre nem mindig fogom fel, mit is akartál mondani. A profilképen is ezt a lendületet látom és imádom...:)))
A táskáidat is. :)

eszterda said...

Gratula a jó eredményhez! A táskák naggyon szépek!!

kinga said...

olyan jó, hogy te is bennevagy a 10ben :)
milyen menő lenne, ha együtt mehetnénk repülni :) :D

óóóóóóóóóó yann tiersen! mondjuk persze ismertem az amelie zenéjét, de alaposabban balázs ismertette meg velem YT-t és nagyon szeretem!
ez a mi kedvencünk:
http://www.youtube.com/watch?v=CukRHzONYnY&feature=related


és nekem is a rózsaszíne/pink/akármineknevezzük színű táska tetszik a legjobban :)

toritextil said...

Shushanna, nahát, ennek igazán örülök :)) bár lehet, hogy inkább el kéne gondolkodnom, hogy talán nem kéne ennyit beszélnem... de hát ha másért nem, arra jó, hogy biztos sok embernek mosolyt csalok az arcára, hogy milyen lökött vagyok, tejóég.... :D
ja és nem csodálkoznék azon sem, ha nem csak elsőre nem lenne érthető, amit írok.. :))

Szia Eszterda, köszönöm :)

Kinga, tök cuki ez a dal :))
és meghiszem azt, hogy menő lenne :) (bár én annyira ebben a nyerésben nem bízom, egyrészt, mert nem saccolom a 10-nek az első felébe magam, másrészt pedig a repülés a lehető legrosszabbkor van így az államvizsga környékén.. :S ja és mert Tamás nagyon féltene :) )

elZakatol said...

nem is inkább filozófikus,csak elgondolkodtató...igen,szerintem is poirot lesz belőle (ami az unokaöcsém szerint porírtó),nőkről és nőktől ritkábban olvasok.

Kinga,jól beleválasztottál,közösen nekünk is ez,meg szeretem is azt az albumot. volt a gödörben pár hónapja,voltam is,csak a gond,hogy nem néztem utána,hogy a rockbandájával jön,mondjuk az már eleve furcsa volt,hogy Tiersen pont a gödörbe jön. de jó volt persze:)

a művészettörténet meg az úm. hagyományos két külön tészta. a kultúra teljesen leköt,ötleteket ad,etcetera,viszont azzal nem tudok mit kezdeni,hogy több száz,meg ezer évvel ezelőtt valaki ezt meg azt az országot rohanta le...egyszerűen nem érdekel. kínkeservvel szedtem össze a töri 4-es érettségim.

a lököttség meg jó tulajdonság,szóval hajrá:)

Shushanna,annyira bűbájos dolgaid vannak:))

Shushanna said...

Viki! Csacsogj csak nekünk! Olyan üdítő kis nőci vagy!

elZakatolnak üzenem, jártam nála...:)

Elza said...

Elza pedig már járt magánál,és örömmel vette észre:)

Enci said...

lányok, csacsogjatok csak nyugodtan! én is szívesen olvasok mindenféléket, nem csak az alkotásokkal kapcsolatban, hanem mindegy egyébről is! :) persze a szépségekért is érdemes járni Hozzád, Viki! :)

toritextil said...

Elza, nekem bőven akad bajom a művtörivel a töri miatt.... :S
és akkor éljen a lököttség!!! :D

Shushanna, akkora mosolyokat csalsz az arcomra ezzel a sok kedvességgel, köszönöm :))

Enci, örülök nagyon, ha Te is szívesen olvasol mindenféle kukaságot is :)))

Anett said...

hát ezek ismét szuperek...
nicolas cage nálam is nyerő, na meg a magyarhangját is igen kedvelem.
és marquezt én is ajánlom neked! AC-t viszont még sosem olvastam... na mindegy. Szépek a táskák! :)

toritextil said...

Anett, szia :)) és köszi :)

Unknown said...

Szia Viki!

Nagyon-nagyon szépek ezek a szütyők. Vidám, tavaszi színek ebben a mindig esős időben...

toritextil said...

Szia Viola! Köszönöm :)) Az idő meg tán hamarosan jobb lesz.. no de a lényeg, hogy már legalább nincs tél, nem igaz?! :)