Friday 2 April 2010

Mindenféleségek

Nemigen jut időm sem alkotni, sem ide írni (bár ha nem alkotok, miről is írhatnék ugye.. na mindegy :) ) , de azért most mégiscsak összegyűlt ez-az:


Nemrég járt itt a postás. A frászt hozta rám, mert korábban szokott jönni. Aztán mikor közölte, hogy csomagom jött, mondom: nekeeem?? szegény, ő kapta a meglepődöttségemből az első adagot :))
Ja és hát igen, a lényeg: 'csak úgy' csomagot kaptam Kingától...... De én tényleg nem érdemeltem ki semmivel egy "kis" csakúgyajándékot!!! Merthogy amint láthatjátok, nagyon sok gombot kaptam, meg még fülbevalót is....
Kiemeltem a legkedvencebbeimet (de mind tetszik ám! :) ): alul a pöttyös gomb meg a szívecskék, meg ami félig-meddig melléjük csúszott, a pirinyó pinkes gomb, meg imádom a narancsot meg azt a cuki minikiwit :D
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!!!
Ha eljön az én időm (azaz, ha lesz időm... :/ ), meghálálom!!!! :))




Játék Csilinél. Ezt a képet választottam reklámozni Őt, de légyszi ne erre szavazzatok :P


Egy elmaradt övtáska, ami azóta a gazdájához került Szegeden, és úgy tűnt, sikere van :))
És ezzel kapcsolatban egy számomra nagyon érdekes dolog: a minap megint kaptam barna-sárga batyura és övtáskákra felkérést. Nem értem.... hihetetlen.. hogy mi tetszik ezeken mindenkinek?? Az oké, hogy én nagyon szeretem ezt a színösszeállítást, fazont, motívumot, mindent rajtuk, hiszen azért varrtam. (bár azért azt díjaznám, ha találnék kicsit szebb barna anyagot) Na de hogy ennyi másnak is?? Ha a legújabb megrendeléseimmel egyszer elkészülhetnék, az azt jelentené, ha jól számolom, hogy megvarrnám a 9. nap-/sokvirágos batyut és az 5. ilyen övtáskát, és ezek a számok olyan boldoggá tesznek :))
báááár, lassan kezdek aggódni, nehogy véletlenü egyszer 2 nagyon-nagyon hasonló sikeredjen... :)





És időközben varródott 2 kistáska, de már azt sem tudom, mikor kezdődtek, és mikor lettek készen.... :)

10 comments:

bolyet said...

Először is a "Csajos táska barna-rózsaszín valami gyönyörűség!Csoda-csoda ügyes vagy!:-))
Ajándékot meg azért kapod "mert megérdemled" és mert mi "megérdemlünk Téged" és mert szuper jól fel fogod használni!
Megrendelésed meg azért van az övtáskára -többi közt- mert telitalálat!

H. Mária said...

Valóban megérdemled a szívből jövő ajándékot. Használd fel valami nagyon szépre, szép dolgokra. :)
Az övtáska miatt meg ne nagyon gondolkozzál, hogy mi is tetszik annyira benne: egyszerűen szép, és egyedi!:)

BCili said...

kezdjük sorba,
A csomag, hm de vágytam volna én is rá, de nálad nagyon jó helyen van, örülök, hogy hozzád került!
Az övtáska szuper, a kicsi meg méginkább. A kedvenc a barna rózsaszín, de a másik is szupi. Mikor kitetted a meskára néztem is hogyan készült :)

toritextil said...

olyan kedvesek vagytok!!! :) tényleg, már ez is elég volna az adag napi jókedvemhez, de hogy még ajándékot is kapok....

érdekes ez is, hogy a barna-rózsaszín tási tetszik Nektek jobban, nekem a másik :) amúgy Anya kis keze munkája is benne van, úgyhogy mindketten nagyon köszönjük szépen :)

és bár okosabb nem lettem, mi a vonzó ebben az övtásiban, köszi, hogy Nektek is tetszik :)

Cili, milyen kicsi?
ha érdekel, szívesen elmondom, hogyan készült :)

Lente Julcsi said...

Nekem minden tetszik:o))

kinga said...

Hát elmondom én neked, mi a vonzó az övtáskádban:)
formára teljesen emlékeztet az eastpak övtáskára, ami szerintem egyébként is elég népszerű, mert olyan "egyszerű de nagyszerű" fazon.
Viszont te meg feldobod ezzel a két csudavirággal/fácskával, amitől teljesen egyedi és különleges.

Egyszer én is beruházok egy ilyenre:)
Bár nagyon szép ez a barna-sárga, azt hiszem én mégsem barnát választanék, hanem mondjuk feketét, vagy szürkét. könnyebb összeegyeztetni a ruhatárammal.

És ez a kis kékmintás virágocska különösen a szívem csücske :)
Ja egyébként a napokban borítékokat selejteztem, de a tiéd nem volt szívem kidobni, úgyhogy kivágtam a virágocskát :))

eszterda said...

Boldog Ünnepet Viki!

toritextil said...

Köszi, Julcsi :)

Kinga! ó, igen, igen, most nem én találtam ki a szabásmintát, hanem egy sima, hagyományos övtáskát úgy, ahogy ( :) ) lerajzoltam, és átalakítottam kicsit (mert az azért nem eastpak volt)
Akkor ezek szerint tényleg egyedi lesz a virágaimtól.. :) mert gondolom, a fazon használata nem másolás, hiszen nem csak az eastpak csinál ilyet, hanem mindenféle bóvli is.. de az enyém a bóvlibbaknál sokkal masszívabb :) no meg a varrási technikám meglehetősen sajátos :D
köszönöm a magyarázatot :))
egy fekete rendelésem van, úgyis felteszem, ha egyszer elkészül, akkor megnézheted, mit tudok kihozni a feketéből (mert az ugye nem az én színem..), meg van egy félkész szürkém, ha esetleg érdekelne, bár azon nem lesznek virágok, mert bordás
és köszi, tök aranyos vagy :)
én meg mutattam ám mindenkinek a gombokat, és még Apukám is odavolt értük, ami nagy szó, mert bár mindent értékel, ami kézzel készített, azért nem minden tetszik Neki :)

Köszi, Eszterda, Nektek is!!

kinga said...

azon gondolkoztam, hogy napsárgából is szép lenne. vagy olyan zöldből, mint a pecsétes papírom. úú:)

toritextil said...

óó, meghiszem azt :))